Garantisi de var 3 ay trendyol sigortası da aldım 1 yıllık yani iade edebilirim bugün geldi sabah geldi kullandım şuana kadar yeni fark ettim böyle oluğunu kutuyu kendim açtım çünkü nerden bileyim böyle olacağını iade etmiliyim ama kulaklığım yok ufak ta bir çizik var işaretledim
Olabilir ama çok uygun bir davranış olmaz... Üretici firmanin yerine koyun kendinizi :) Kardeşime bir kulaklık almıştım, minik bir simetri hatasıyla çekmişler dış çizgiyi, çok rahatsız etmiyor. Ben böyle kullanırım dedi kardeşim, göndermedik. Aynı ürünü komşu aldı, görüntüsü kusursuzdu ama sistemi sıkıntılı çıktı. 3 kere değişti daha da düzen tutturamadı.