Merhaba arkadaşlar 2 gün önce kulağımı delirdim bir tragus bir alt kıkırdak birde 3. Sıradaki etli kısım durum şu sıcaklık var kulağımda dokununca acıyo bir tık şişti iki kulak arasındaki farka göre siz bişey diyin
Tentürdiyot sürdün mü? O arkadaşım kulağına tentürdiyot sürerekte geçirebiliyordu sanırım. Kendin biraz kulağına dikkat et, baktın geçicek gibi değil öyle gidersin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Benim bi arkadaşımınsa şişmişti o çıkarmadı bir süre sonra inmişti. Ne yaptı bilmiyorum ama
Bende öyle mi yapsam dedim
İnternetten şişliği indirebilmek için verilen tavsiyelere bakabilirsin
Doktora git yazıyo hep
Tentürdiyot sürdün mü? O arkadaşım kulağına tentürdiyot sürerekte geçirebiliyordu sanırım. Kendin biraz kulağına dikkat et, baktın geçicek gibi değil öyle gidersin.
Bende ilk deldirdiğimde şişmişti
Krem falan sür geçer
Gecmiş olsun
Krem önerisi verebilir misin
Ya normal nemlendiriciydi
Ama duymuştum bi krem eczaneye desen verirler ismini hatırlayamadım kusura bakmayın
Az olmuş biraz daha tak geçer.
Bi kaç gün kendiliğinden iner mi yani
Bence cikar doktora git sağlık bu ihmale gelmez burdaki tüm cvlar yaniltici
Enfeksiyon kapmış çıkar
Ne kadar eminsin bak kapanır filan komple
Sağlıkçıyım kapanırsa en fazla yeniden açtırırsın yayılmasından iyidir
Kolonya süresem nolur şu an
Kolonya sürmüş olursun djdjjd
İyi gelir mikropları öldürür
surekli konya ile dezenfekte et mikrop kapmistir
Kolonya daha beter etmesin sonra
Acitir biraz ama iyi gelir zarar vermez
Çıkart daha zarar vermesin
Çıkartma takarken zor olur
enfeksiyon bile kapmış olabilir
Çıkart bence
Antibiyotikli krem kullan.
bir dünya delik var yazık ya
Enfeksiyon kapmış olabilir
geçmiş olsun
Ne yaptın kendine ya