
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bunların hiçbiri hoşuma gitmedi, sade ve abartısız şeyler çok daha naif duruyor. Bilekliklerde aşırı ince şeyler, yüzüklerde de aynı şekilde küçük taşlı olanlar. Ne kadar büyürse o kadar kötüleşiyor gözümde.
Cıks bagette sevmem ondan olabilir.🤷♀️
eşineyse yüzük. yoksa sevgiliye yüzük almak özellikle taşlı model saçmalık bence. bilekliği de beğenmedim. daha klasik modası geçmeyecek seyler daha iyi olacaktır.
İlki daha hoş 2. si çok klişe herkeste var nerdeyse
Olabilir belki bir göz yanılmasıdır.😊
Hımm öyle mi doğrudur
En iyi görüş için teşekkür ederim 😊
Cevap
0Cevap
kimden geliyor hediye? Neyse B güzel ama evlilik teklifi kabul ederim bunu 😂😂😂 lakin ben altın baget beğenmem ki pırlanta olsaydı bari
kaça ki 😀 zaten psikolojik mi anlamadım hep pahalı şeyleri beğenirim 😂
ohaa 😂😂😂
maalesef 😀
En üstteki çok güzel ama baget sevmiyorum. Beştaş olsa iyimş 😃
Ondan sevmiyorum herkeste var
2. Daha zarfif ve farklı
Abartılı şeyleri sevmem ben
daha güzelini bulabiliriz bence
İkisi de 😍
İkinci olan
Pek sevmem ama hoş
O tür takılar sevmem
ilk sıradaki
İkincisi
İlki zarif ve güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?