Ben şu devirde böyle şeyler daha da anlam kazandı. Beni davet etti ama bütün masrafı ona yıkmak ayıp olur. Ben de elim kolum dolu gittim. Siz böyle şeyler yapar mısınız?

Ben şu devirde böyle şeyler daha da anlam kazandı. Beni davet etti ama bütün masrafı ona yıkmak ayıp olur. Ben de elim kolum dolu gittim. Siz böyle şeyler yapar mısınız?

Bizim sülalede var bu herkes bir yerlere oturmaya giderken mutlaka eli dolu gider. Ben de çok severim bu olayı elim boş bir yere gitmeyi sevmem. Gittiğim yere göre bir şeyler almayı tercih ediyorum. İlla sepet sepet alışverişe gerek yok. Tatlı, meyve suyu, dondurma vs. alarak gitmek nezaket açısından da hoş olacaktır.
tabii ki, yeter ki elimiz boş gitmeyelim. bu kültürümüzün bir parçası.
Cevap
17Cevap
Yapardım
Evet yaparım. Arkadaşım da bana geldiğinde yapar. Ben ruffles sade severim. Ondan alır büyük paket :)
arkadaş dediğin böyle olur
Elim boş hiçbir yere gitmem. Ya tatlı alırım ya abur cubur falan
çok doğru yapıyorsun.
13 yıldır gitmiyorum ama gittiğimde yapardım.
Çünkü gittiğim evde sevmediğim şeyler olursa yemem, içmem.
Ben yapıyorum sadece yatıya değil gezmeye giderken de yaparım
Elbette.. eskiden felen misafirler meyve gettirlerdi şimdi ya çukulata ya da lokum
Mutlaka yaparım
Meyve abur cubur veya yemeklik şeyler alırım
Iyibyaaapmisaainnbndavypsrimmsaesezvdarim hediye yi
Kimseye yük olmayı sevmem gerekeni alır elim boş gitmem hiç bir yere utanırım valla
Evet her şeyin olduğunu söylese bile içim rahat etmez bir şeyler alıp giderim
Ben de yaparım alışveriş hoşluk oluyor :) paylaştıkça çoğalır
Yapmak daha hoş. Ben yaparım
Evet yaparım tabiki
kesinlikle yapılmalı
Kesinlikle yaparım yapmayanlara da ayar olurum
Mutlaka yaparım ve kişiye göre alışveriş yaparım
Evet alışveriş yaparım
Yaparım misafirlige elim boş gitmem
evet yaparm birlikte yeriz
Hayır yapmam
neden? bilinçli olarak mı yapmadın yoksa hiç aklına mı gelmedi?
Yaparım
Zaman zaman
Evet yapsrım
Eve market ac bence yorma kendini
Tabiki de
Yaparım
Evet tabi ki
Yaparım tabi ki
Genellikle yaparım
Yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?