Birisine hediye seçerken kendiniz için de alışveriş yapar mısınız cevaplar için teşekkürler.


İnsan en çok sevdiği kişiye hediye alırken mutlu hisseder diye bir kuram var , bana kalırsa çok doğru.. Fakat insan hediye alırken kendini de ihmal etmemeli.. Yapılabilir diye düşünüyorum..😇
Aynen öyle katılıyorum sana insan kendini hiçbir zaman ihmal etmemeli
😊😇☺️
#selamgençlik 🍀🍀
En çok sevdiğim birkaç kişiye hediye alırken kendime de motive olurum, o zamanlar daha çok alasım gelir.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀
Çok güzel bir düşünce ve yorum
Çok teşekkürler 😍❤️
Rica ederim 😇😊☺️
Cevap
16Cevap
Evet sevdiğim birine hediye alırken kendime de hediye almıştım
Ben aldım alıyorum da
En güzeli :)
Aynen öyle:):):)
hediye almak için gittiğim zaman sadece hediyeye odaklanıyorum , kendime bir sey almadım hiç hediye şeçerken
Ben aldım alıyorum da☺️😊😇
ne güzel 😅ben kendimi o an kaptırıyorum kedimi düşünüyorum
Özellikle kendime de bir şeyler alayım diye bakmam ancak beğendiğim şeyler olursa alırım.
Çok güzel
E tabiki bi daha gidemem sonuçta almasam bile göz gezdiririm
Ben alırdım insanı kendisini mutlu etmesi güzel bir duygudur
Beğenirsem alırım da başkası için bile önce beğenmem lazım gerisini sen düşün artık
Evet öyle olması lazım
Param varsa ağlatırım
Yoksa tam tersi olur dimi
Haliyle 😃
Az çok yinede insanın yanında para olmalı ama ne olur ne olmaz
Beğendiğim bir ürün görürsem alırım tabi…
Bende alırım alıyorum da ama tabi ihtiyaçım varsa yoksa almam
Çok iyi yapıyorsun…
Teşekkürler
Rica ederim
:):):)
Yapmam pek
İyi o zaman
Hayır yapmam
Ben yapardım
Evet
Bende yaparım alışveriş
Evet
Aynen bende o şekilde
Yaparım
Bende öyle
Yapmam
Ben yaparım birisine hediye alırken alışveriş
Almam
Ben alırım insan kendini
mutlu etmeli
Yapmam
Ben yaparım
Hayır
Ben tam tersi alırım
Ara ara
İyimiş bu
Bazen
Çok iyi
Alırım
Aynen öyle
Hayır
Ben yaparım
Yaparım
Aynen öyle
Evet
Aynı bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?