Elbette ki biz yine de iyi şeyler yapmaya devam edeceğiz.
İyi bir doğum günü hediyesi için, bütçe kaç lira olmalı?
Elbette ki biz yine de iyi şeyler yapmaya devam edeceğiz.
Ankette de seçim yaparsanız sevinirim. 🌸
Tabi ki anketteki rakamlar hep TL bazında.

Kişinin neye değer verdiğine göre değişir. Maddi kıymete önem verene mesela markalı bir kıyafetin lüks bir restoranda takdimi doğru hediye olurken, manevi hazzı öne çıkaran birine mesela adada kendi el emeği ile hazırlanmış piknikte verilen kişiyi geçmişe ortak değerlere götüren mali olarak ucuz hediye daha uygundur.
Doğum günü kutlamasına karşıyım
Çünkü bizim kültürümüzde böyle bir kutlama yok
Gavur icadı bunlar
Meseleyi hediyelesmek üzerinden okuyacağım
Buna hiç itirazım yok
Bilakis değerli buluyorum hediyelesmeyi...
Bütçesine gelirsem de...
Karşımdaki kişinin yüreğimdeki konumu...
Cüzdanımdaki paranın miktarı vb gibi kriterler önemli.
Ama en pratik ve kadim hediye; kitap...
Ya karşındaki kitap sevmiyor ise?
Bunun cevabı da şu;
Kitap okumayan dall*madan ne dost olur ne de arkadaş...
At çöpe öylesini...
Kime alacağına bağlı, eskiden bebeğe doğum hediyesi altın götürülürdü şimdilerde bi bebek tulumu alıp gidiyorlar, en yakınları bile böyle. Hayat pahalılığı hediyeyi düşündürüyor maalesef
Hediyeyi kime aldığıma göre bütçe değişir.
Cevap
5Cevap
200-500 arası yeterli. Her eşi o kadar pahalı ki. Daha ucuzunu alamazsın ama daha pahalısı da kesene zarar.
bence en az 500 olmalı ama hediye aldığın kişiye göre değişir
Evet 500 uygun..
Bu ekonomiyi düşündüğünde en kötü 1-5 arası diyorum seçeneklerden. Bir ayakkabı olmuş 2 - 2,5 arası :D
200, 500 arası ama ben daha çok kendim yapma taraftarıyım.
https://www.youtube.com/embed/otPHR_5eqUsBöyle bir şey meselâ🙂
17 ağustosu unutmazsan sevinirim en son şıkkı tıkladım
Hediyeden çok anlamam. Ama bir kere sarılsam derdim.
Farkmaz bebem yha
C şıkkı
Alan kişiye ve alan kişiye bağlı bence
Bin lira yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?