Hangi mevsim özellikle daha çok harcama yapıyorsunuz cevaplar için teşekkürler.


Benim için yaz kış fark etmiyor, yazinda giysilere cok para verdiyim oldu, söylemesi ayip olmasa mesela bu son üç ayda 3 tane spor ayakkabisi aldim, yürüyüş icin ayri, spor yaparken ayri ve normal gündelik icin giymek ayri, 300 € ( avro )
Güle güle kullanın
Teşekkür ederim 🙏🌿🌹
Cevap
16Cevap
Yaz mevsimi
Bende öyle birde kış
Kış da iyi
Aynen öyle teşekkür ederim
Rica ederim bu arada az önce takip ettiniz değil mi beni
Evet öyle
Teşekkürler yalnız ben kimseyi takip etmiyorum sorun olur mu?
Rica ederim hayır takibi sorun olmaz
Soğuğu sevmediğim için kış mevsimine daha çok para harcıyorum.
Sevmiyorsan neden çok harcama yapıyorsun ki
Üşümemek için
Evet bu doğru
Kışlık kıyafetler daha pahalı oluyur. Bu yüzden kışın daha çok paran gider
Evet onlar pahalı
Yaz mevsiminde daha çok ihtiyacım oluyor. Daha çok geziyorum sanırım ve değişik güzel elbiseler alıp giyinmeyi seviyorum.
Yaz meysimi güzeldir zaten
Yaz aylarında daha fazla harcıyorum…
Bende yaz ve kış
Çok iyi yapıyorsun…
Teşekkürler
Rica ederim
Kış elbiselerini daha çok seviyorum ve alıyorum
Aynen güzel oluyorlar
sonbahar , kış
Kışın çok olması gerekiyor zaten
6-7 falan sanirim
Bu da iyimiş
Off sorulari karistirmayi nasil basariyorum dgjdh kış bu arada
Olur öyle insanlık hali
İlk bahar Yaz
Güzelmiş ya
Eşit harcarım
En güzeli
Sonbahar
Bende kış ve yaz
Yapmam
İhtiyaçın yoksa gerek yok zaten
Sevmem
Alışverişi mi
Yaz...
Çok iyi
Hepsine harcarım
Çok güzel
Hepsi
Ne güzel
Hepsine
İyimiş çok
Yaz mevsiminde
Bende öyle
Kış ya
Aynen öyle
Yaz...
Öyle aynen
Hepsi
Olması gereken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?