En çok kiminle alışveriş yaparsınız cevaplar için teşekkürler.


Yalnız olunca daha rahat olurum. Arkadaşımın beni beklemesi benim hızlı karar vermeme neden oluyur. Bu yüzden birilerini bekletmektense yalnız gitmem daha iyi hissettiriyor.
Çok doğru
Yanliz basima giderim hep cünkü yanlız yaşıyorum, 😊istediyim gibi rahatça giyer bakarım canım sıkılıyor zamanda ya alirim alamadiysam çeker eve giderim
Çok güzel
Cevap
21Cevap
Sevgilim olsaydı sevgilim yoksa kendim
Bir gün umarım o günlerde gelir
Teşekkürler umarım sizde mutlu olursunuz her zaman
Rica ederim bende çok teşekkür ederim umarım
Böyle bi kriterim yok kendi kendime de gayet güzel alışveriş yapabiliyorum 😅 biriisinin olması zart değil yani.
Evet biliyorum şart değil ama insan bazen yanlız sıkılıyor
Kızımla birlikte yaparım alışverişi, hem eğleniriz hem keyfimizi yaparız. Vakit nasıl geçer anlamayız ikimizde...
Çok güzel
#selamgençlik 🍀🍀
Kafadar kız kankalarımla elbette..🍀🍀😃😃
#tubasueda 🍀🍀
Onlarla çok güzel oluyor
Kız kardeşimle. Her zaman iyi fikirler verir. Ben alışverişi sevmem ama o alışverişi sevdiği için benim için sıkılmadan güzel şeyler bulur.
Çok güzel
Yalnız yapmayı seviyorum, ya da köpeğimle 🐶
Çok iyimiş
Ben sevmem pek online alirim genelde
Ben de tam tersi kardeşim
Tek başıma yapmayı seviyorum
Sıkılmıyor musun peki
Yapmıyorum alışveriş 👀
İhtiyaçın yoksa gerek yok zaten
Kesinlikle annemle
Bizde gidiyoruz annemle beraber güzel oluyor anne kız
Komik kadın😂 buna asla bu parayı vermem diyor ve güzel pazarlık yapıyor
İyidir ya pazarlık yapmak
kendim , ablam
Çok güzel gerçekten
Ablamla
Ne güzelmiş
Biraz sinirleniyor ama 😂 bazen zor karar veriyorum
Ablan sana fikir verir
Aile bireylerimle…
En iyisi zaten benim de en çok sevdiğim ailecek yapmak
Arkadaşlarımla
Bende severim
Kendimle
Yanlız sıkılmıyormusun
Çok sklyrm ama öbür türlü de istediğim gibi hareket edeniyorum
Bir yandan doğru evet
kız kardeşim ile
Kardeş kardeş çokta güzel oluyor
Yalniz seviyorum
Sıkıcı ya bazen
Kimseyle 😂
Yanlız iyidir diyiyorsun o zaman
En iyisi valla alip cikican ugrasmican
Evet bu yönden iyi gerçekten
Tabikii
😊☺️😇
Alışveriş sevmiyorum
Bende pek sevmem yerine göre de değişiyor ama
Sevdiğin bir ürün alınca o zaman güzel oluyor ama
maalesef öyle
Orası çok pahalı
Umarım bir gün fiyat açısından sıkıntın olmaz hiç bir konuda ve hiçbir zaman
Aynen öyle katılıyorum sana çok doğru söylüyorsun
her şey ortada zaten
Keşke İnşallah bir gün bu günlerde geçer hiç umudum yok ama yinede belli olmaz tabi ne olacağı
Evet öyle
Yanlız
Sıkılmıyorsan güzel
Kendim
Kimi zaman sıkıcı
Aile
Aynen öyle
Yanlız
Sıkılmıyorsan iyi o zaman
Kendim
Bir yandan o da iyi
Aile
Aynen öyle katılıyorum sana
Aile
Sana katılıyorum
Yanlız
Sıkıcı oluyor
Arkadaş
Çok iyi
Kendim
Bazen sıkıcı oluyor
Aile
Bende öyle
Kardeşim
Çok güzel
Yanlız
Her zaman değil ama bazen sıkıcı oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?