Toyota yaris hız göstergesinin ortada olması sorun oluyor mu?

merhaba arkadaşlar 2009 model yaris alıyorum. 2. el. ve aklımda şu soru var. biliyorsunuz ki hız göstergesi direksiyonun arkasında değil tam ortada. bu sorun yaratıyor mu fikrinize ihtiyacım var?
Toyota yaris hız göstergesinin ortada olması sorun oluyor mu?
Cevapla