Adidas al ama ona göre bütçen var mı bilmiyorum ayak sağlığı oldukça çok önemlidir o yüzden adidas almanı tavsiye ederim bütçen varsa bazı ayakkabılar ayakları açıtıyor güzel yapmadıkları için kimi yerler baştan sana yapıyorlar paran varsa adidas al hem sağlığın için hemde kendin için çünkü sağlık çok önemlidir gittiği zaman kolay kolay geri dönmüyor eğer paran yoksa da acelen yoksa ayakkabı almak için para biriktirip o şekilde al aceleye getirme ya da indirimleri takip edip o şekilde alabilirsiniz.
Adidas alıcaktım parasını ayırdım da dunk low da orjinalmiş normalde 4000 lira ayakkabı aynı mağazadan alıp giyenler 2 yıl giyebiliyorlarmış arkadaş çevresine sordum o yüzden bi beni almadı değil
İkisine de bütçe ayırabilirim şu an adidas alırsam garanti 1-2 yıl giyerim ama diğeri de orjinalmiş güvenilir kaynaktan biliyorum arkadaş tavsiyesi onuda giyer miyim uzun süre denemediğimden bilgim yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Adidas al ama ona göre bütçen var mı bilmiyorum ayak sağlığı oldukça çok önemlidir o yüzden adidas almanı tavsiye ederim bütçen varsa bazı ayakkabılar ayakları açıtıyor güzel yapmadıkları için kimi yerler baştan sana yapıyorlar paran varsa adidas al hem sağlığın için hemde kendin için çünkü sağlık çok önemlidir gittiği zaman kolay kolay geri dönmüyor eğer paran yoksa da acelen yoksa ayakkabı almak için para biriktirip o şekilde al aceleye getirme ya da indirimleri takip edip o şekilde alabilirsiniz.
Adidas alıcaktım parasını ayırdım da dunk low da orjinalmiş normalde 4000 lira ayakkabı aynı mağazadan alıp giyenler 2 yıl giyebiliyorlarmış arkadaş çevresine sordum o yüzden bi beni almadı değil
İstediğini al da ayak sağlığın için iyi bir ayakkabı olsun bilmediğin markaları alma sonra iyi olmuyor
2 tane slazengee 1 tane lumber jack aldım slazengerlar leş çıktı ayağım mahfoldu lumber jack çok iyi ama yazlıl değilmiş ayağımı pişirdi
Sonra adidas aldım ayağım panuk gibi şu an gezme için alıcam bi tane şu 2 ayakkabı arasında kaldım
Adidas iyi oluyor zaten ondan sana adidas al dedim her ne alıyorsan al bilindik markalar her zaman için iyidir
Dunk low da nike sadece faturasız orjinal geçiyo
Peki anladım hangisini alırsan al güle güle kullanın
Maddi durumun hangisine yetiyorsa onu al
İkisine de bütçe ayırabilirim şu an adidas alırsam garanti 1-2 yıl giyerim ama diğeri de orjinalmiş güvenilir kaynaktan biliyorum arkadaş tavsiyesi onuda giyer miyim uzun süre denemediğimden bilgim yok
Ayaklarımdan yana çok acı çektim mecbur parayı basıp orjinal alıyorum
Artık kalite giycez ayağa
Bu ne lan
Bedava verseler giyilmez
Bedava verseler damacana bile s. n