Kıyafetler çok pahalı ben hiçbir şey alamıyorken millet eli dolu kabine gidiyor, ne zaman bitecek bu eziyet?

Hiçbişey alamıyorum cebimdeki 100 lirayla bi kahve içsem sandviç yesem bitti. Bu milletin kızları ne kadar zengin ya nereden buluyorlar parayi ben hiçbir zaman etikete bakmadan alışveriş yapmadım, yapamadım ne zaman aga ya mezara girince mi? Bıktım ya salyami akıtim mağazalari terketmektwn bıktım

Kıyafetler çok pahalı ben hiçbir şey alamıyorken millet eli dolu kabine gidiyor, ne zaman bitecek bu eziyet?
Kıyafetler çok pahalı ben hiçbir şey alamıyorken millet eli dolu kabine gidiyor, ne zaman bitecek bu eziyet?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruda yakındığımı gören sevgilim beni bugun bayram alişverişine göturdu saolsun bikac parça etikete bakmadan alabildim 🥰😇
Kıyafetler çok pahalı ben hiçbir şey alamıyorken millet eli dolu kabine gidiyor, ne zaman bitecek bu eziyet?
Cevapla