Sonuna kadar okuyup ve yeni güncellemeyi de okuyup akıl verir misini?

1 senedir sevgili olmadan sadece flört olarak (sevgili gibi takılma ilişki yaşama sürekli her fırsatta haftanın neredeyse her günü buluşma her şey) takıldık. O kadar yanıyorum ve o kadar pişmanlık hissediyorum ki normalde bir seylerden pişmanlık duyan biri değilimdir. Defalarca o 1 senenin sonlarına doğru artık bir adım atalım adını koyalım flörtten ileri gidemeyecek miyiz biz diye sürekli sorular sordum karşımda konuştum çok ciddiye almayan ve ikna edici cevaplar alamadım her defasında zaten orada anladım bir şeyler olamayacağını beni oyaladığını, sadece takılıp, eğlence olarak gördüğünü farkına varınca bunu çok dile getiriyordum ben yedek değilim ben oyuncak değilim senin canın isteyince takılıp istemeyince bir kenara atabileceğin bir kadın değilim dedim. Verdikleri cevaplar sürekli dediklerime onlardı ben seni kullanmıyorum eğlence olarak görmüyorum hoşlantı var ama ben sevgililik olayı olunca evliliğe gidicek diye düşünüyorum şu zamana kadar kimseye sevgilim diye demedim demem de zamanı gelince olursa olur biriyle ama daha erken olduğunu düşünüyorum dedi.(25 yaşında) 6 gün öncede durup dururken sabahın köründe uyanır uyanmaz bana beni arar misin ikimizle alakalı bir şey konuşmamız lazım diye wp'dan yazdı selamsız sabahsız. Sorguladım sonra aradım yapamadığını daha fazla ileri giderse çok üzüleceğimi ve bunu istemediğini hoşlantı olduğunu ama ilerletmek istemediğini söyledi önce evlilik konusunu bahane etti sonra benim üzülmemem için olduğunu nereye kadar böyle gidecek dün geceden beri düşünüyorum dedi. Bende evlilik konusunu hiç dile bile getirmedim gerçeği söyle bana bahanelerle gelme net ol dedim sonra sonra döküldü tek bir kisiyle olmak, bağlanmak istemiyormuş eski hayatını (oradan oraya farklı kişilerle flört, ilişki) aradığını ve benimle de bitirmek istediğini daha önce denemeye çalışıp bitiremediğini söyledi. Günlerdir geceleri uyumakta zorluk çekiyorum kendimi aşırı kötü hissediyorum geceleri kabus görüyor gibi uyanıyorum ama kabus yok ortada (hayatım harici
Güncellemeler
+1 yıl
Sabahları ağlayarak uyanıyorum ve ilk isim telefona bakmak oluyor. Sürekli durup dururken agliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Onunla hiçbir iletişime geçmedim o günden sonra bende olan her şeyi silip attım ama sürekli stalkliyorum kontrol edemiyorum
Sonuna kadar okuyup ve yeni güncellemeyi de okuyup akıl verir misini?
Cevapla