1 senedir sevgili olmadan sadece flört olarak (sevgili gibi takılma ilişki yaşama sürekli her fırsatta haftanın neredeyse her günü buluşma her şey) takıldık. O kadar yanıyorum ve o kadar pişmanlık hissediyorum ki normalde bir seylerden pişmanlık duyan biri değilimdir. Defalarca o 1 senenin sonlarına doğru artık bir adım atalım adını koyalım flörtten ileri gidemeyecek miyiz biz diye sürekli sorular sordum karşımda konuştum çok ciddiye almayan ve ikna edici cevaplar alamadım her defasında zaten orada anladım bir şeyler olamayacağını beni oyaladığını, sadece takılıp, eğlence olarak gördüğünü farkına varınca bunu çok dile getiriyordum ben yedek değilim ben oyuncak değilim senin canın isteyince takılıp istemeyince bir kenara atabileceğin bir kadın değilim dedim. Verdikleri cevaplar sürekli dediklerime onlardı ben seni kullanmıyorum eğlence olarak görmüyorum hoşlantı var ama ben sevgililik olayı olunca evliliğe gidicek diye düşünüyorum şu zamana kadar kimseye sevgilim diye demedim demem de zamanı gelince olursa olur biriyle ama daha erken olduğunu düşünüyorum dedi.(25 yaşında) 6 gün öncede durup dururken sabahın köründe uyanır uyanmaz bana beni arar misin ikimizle alakalı bir şey konuşmamız lazım diye wp'dan yazdı selamsız sabahsız. Sorguladım sonra aradım yapamadığını daha fazla ileri giderse çok üzüleceğimi ve bunu istemediğini hoşlantı olduğunu ama ilerletmek istemediğini söyledi önce evlilik konusunu bahane etti sonra benim üzülmemem için olduğunu nereye kadar böyle gidecek dün geceden beri düşünüyorum dedi. Bende evlilik konusunu hiç dile bile getirmedim gerçeği söyle bana bahanelerle gelme net ol dedim sonra sonra döküldü tek bir kisiyle olmak, bağlanmak istemiyormuş eski hayatını (oradan oraya farklı kişilerle flört, ilişki) aradığını ve benimle de bitirmek istediğini daha önce denemeye çalışıp bitiremediğini söyledi. Günlerdir geceleri uyumakta zorluk çekiyorum kendimi aşırı kötü hissediyorum geceleri kabus görüyor gibi uyanıyorum ama kabus yok ortada (hayatım harici
Güncellemeler
+1 yıl
Sabahları ağlayarak uyanıyorum ve ilk isim telefona bakmak oluyor. Sürekli durup dururken agliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Onunla hiçbir iletişime geçmedim o günden sonra bende olan her şeyi silip attım ama sürekli stalkliyorum kontrol edemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer