Genelde Trendyol'dan alışveriş yaptığım için Trendyol Go kısmına göz atayım dedim. Buradan market ve restoran alışverişleri yapabiliyorsunuz. İlk siparişlerinizde hatırı sayılır indirimler yapıldığını söylemeliyim
Online yemek siparişlerinizi nereden veriyorsunuz?
Trendyol Go iğrenç. Yemeksepeti ve getir varken onu asla kullanmayın. Her teslimatları sorunlu, problemli. Şimdiye kadar ne söylediysem istisnasız hepsinde ya eksik ürün geldi ya yanlış ürün geldi ya aşırı geç geldi ya da hiç gelmedi. Destek almaya çalıştığınızda ise durumu asla çözemiyorlar. Çözüm de 0. Rezalet
ilk kez Trendyol'u kullandım sorunu okuyunca. Zaten karnım acıkmıştı sipariş ettiklerini okuyunca iyice açıktı. Akşam akşam yedim bir dünya 🤦 15 dakika da geldiler beğendim. Trendyol'a mail at sana bütçe ayırsınlar 😂