- Ben cep telefonunun ikinci elini almaya karşıyım , bi defa almıştım yıllar önce karın ağrım var 😂


Yok almam. Olmasın daha iyi derim.
Cep telefonu gibi bir şeyse yenisini alabilene kadar eşten dosttan güvenilir bi telefon alıp kullanabilirim ama.
Evet bencede 😇
Hayır, sadece orjinaline yakın olursa ve çok kaliteliyse alırım. Tamamen sahtesine, ben çakmayım diye 100 metre öteden bağırıyorsa ona hiç para vermem. Bedava verseler de almam.
Telefonsa hayır ama arabaysa evet :)
Olric arabanın sıfırını kim kaybetmiş biz bulalım 🤪 bi ara param olduğu halde sıfır araba bulamıyordum 😂
Tofaş bile alamıyorum be 😂
Tofaş dediğin araba şu an 60 bin TL 😂
Alamadıktan sonra ister 100 bin olsun ister 10 bin
Sende haklısın olric
Bu hep böyle;)
🫢 hep olmaz ama neyse 🤪
Telefoncu galerici emlakcı böyle yerlerden asla alışveriş yapmam bu tarz insanlardan da nefret ederim hiç sevmem , param yoksa az daha bekler sıfırını alırım
Cevap
8Cevap
Biraz daha bekler sıfır alırım
Alırım neden almayayım. Beklerim diyenler daha cok pişman oluyor.
İstemem ama... Hayat şartları mecbur bırakmaz inşallah
Hayır, şimdiye kadar hiç almadım. Almam da. Düşük model alırım ama yine de ikinci el almam :)
Ben aldığım telefonların hemen hemen hepsi ikinci el oldu hiç bir sorun yaşamadım
Evet alirim uyguna bulursam neden olmasin
Almamayı tercih ederim
Hayır ikinci el sevmem
ikinci el almadım hiç , gerekirse beklerim
iphone x almıştım ikinci el çok memnundum
Hayır bekler sıfırını alırım
Hayır
Almam
Almam
Alırım
Hayır almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?