Alışveriş & Hediyeler Verdiğiniz paraya acıdığınız ve sürekli satın aldığınız bir ürün var mı? aykutPlus Takip Et FenomenYoda Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Özel olarak aklımda bir ürün yok ama ne zaman markete gitsem verdiğim paraya çok acıyorum. Bazı şeylerin bu kadar pahalı olması beni çok üzüyor. Mesela sıvı yağ. Verdiğiniz paraya acıdığınız ve sürekli satın aldığınız bir ürün var mı? Cevapla Market Soruları Pahalı Soruları Satın Alma Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Saudade000 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Her şey alıyorum ya hepsine de acıyorum çünkü pahalı olmayan bir şey yok😅 1 1 Yorumla aykutPlus +1 yıl Çok ama çok haklısın. Yorumla
Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl İhtiyaçlarımı alıyorum, o yüzde acıdığım bir şey yok… 0 0 Yorumla
turgayatacan Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 68% +1 yıl Verdiğim paraya acıyorum fakat her ürün aldıkça sövüyorum 0 0 Yorumla
Adıultimeguide Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Damacana su 25 TL olmuş. 1 2 Yorumla aykutPlus +1 yıl Daha da pahalıya aldım geçenlerde. Yorumla babysharkSmom +1 yıl Damacana suya verdiğim para beni de gıcık ediyor ya Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 3,7b cevap paylaştı. Peruk 0 1 Yorumla aykutPlus +1 yıl Çok pahalı diye duymuştum. Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı. Sütyen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Her şey alıyorum ya hepsine de acıyorum çünkü pahalı olmayan bir şey yok😅
Çok ama çok haklısın.
İhtiyaçlarımı alıyorum, o yüzde acıdığım bir şey yok…
Verdiğim paraya acıyorum fakat her ürün aldıkça sövüyorum
Damacana su 25 TL olmuş.
Daha da pahalıya aldım geçenlerde.
Damacana suya verdiğim para beni de gıcık ediyor ya
Peruk
Çok pahalı diye duymuştum.
Milka
Tuvalet kağıdı
Hayır yok sanırım.
Sütyen
Yakıt
TL kullanmiyorum 😂