Eşimin babası İngiliz annesi Türk. Evlilik dışı bir ilişkiden doğmuş. Babası çok zengin bir işadamı ve 10 yaşlarındayken oğlunu yanına almış, gerek psikolojik gerek fiziksel şiddetle büyütmüş bu sebepten ötürü babasından nefret ediyor. Haklı olduğu için sesimi çıkartmıyorum aile mevzuları zaten çok karışık. Kayınvalidem beni hiç mi hiç sevmiyor hatta evlenmemize bile karşı çıktı ancak kayınpederim bir o kadar bana düşkün. Eşim şirket yönetiyor ve durumumuz fazlasıyla yerinde. 3 gün önce doğum günümdü kayınpederim de bana 10 milyon liralık villa almış ve ev o kadar büyük ve güzel ki oraya gitmek için can atıyorum ancak eşim tabii ki de delirdi. Babasından gelen hiçbir hediyeyi yardımı kabul etmiyor, babasının onu aşağılamak için böyle büyük hediyeler aldığını söylüyor ve o evi hediye olarak kabul etmememi istiyor. Kabul edersem boşanacağını bile söyledi ancak ben hiç olmazsa evi satarız diye düşündüm. Bu fikre bile hiç olumlu bakmıyor bahsi açıldığında çok büyük kavgalar ediyoruz ve kayınpederim yarın beni tapu işlemleri için çağırdı ne yapacağımı bilmiyorum gözüme uyku girmiyor yardım edin fikir verin bana.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence kayınpederin seni tapu diye götürüp tadına bakacak
Hadsiz ve terbiyesizsin. Keşke bir kaldırım taşı olarak hayatına devam etsen
Hahaha terbiyesiz diyene bak sen
hiç zannetmiyorum. bana karşı o tarz bir yaklaşımını hiç görmedim eşimin dediği gibi eşime fakir hissettirmek ve onu parasıyla aşağılamak için yapıyor bunun farkındayım zira diğer çocuklarına da gidip benim oğlana ev aldım falan diyerek böbürlenerek anlatıyor küçük düşürmek tek derdi ama evden vazgeçmek çok zor geliyor
Bence vaz geçme
Hangi diziydi bu Ya tam çıkaramadım
Güzel senaryo. Ne hayatlar var dedirtecek cinsten
Yarın gel ay yapımda başla
Hee heee bizde inandık
Kabul etme
alla alla gerçekmi bu anlattıkların?
Yav he he
H olsun kanks