Eşimin babası bana doğum günü hediyesi olarak kocaman bir villa aldı, kabul etmeli miyim?

Eşimin babası İngiliz annesi Türk. Evlilik dışı bir ilişkiden doğmuş. Babası çok zengin bir işadamı ve 10 yaşlarındayken oğlunu yanına almış, gerek psikolojik gerek fiziksel şiddetle büyütmüş bu sebepten ötürü babasından nefret ediyor. Haklı olduğu için sesimi çıkartmıyorum aile mevzuları zaten çok karışık. Kayınvalidem beni hiç mi hiç sevmiyor hatta evlenmemize bile karşı çıktı ancak kayınpederim bir o kadar bana düşkün. Eşim şirket yönetiyor ve durumumuz fazlasıyla yerinde. 3 gün önce doğum günümdü kayınpederim de bana 10 milyon liralık villa almış ve ev o kadar büyük ve güzel ki oraya gitmek için can atıyorum ancak eşim tabii ki de delirdi. Babasından gelen hiçbir hediyeyi yardımı kabul etmiyor, babasının onu aşağılamak için böyle büyük hediyeler aldığını söylüyor ve o evi hediye olarak kabul etmememi istiyor. Kabul edersem boşanacağını bile söyledi ancak ben hiç olmazsa evi satarız diye düşündüm. Bu fikre bile hiç olumlu bakmıyor bahsi açıldığında çok büyük kavgalar ediyoruz ve kayınpederim yarın beni tapu işlemleri için çağırdı ne yapacağımı bilmiyorum gözüme uyku girmiyor yardım edin fikir verin bana.

Eşimin babası bana doğum günü hediyesi olarak kocaman bir villa aldı, kabul etmeli miyim?
Eşimin babası bana doğum günü hediyesi olarak kocaman bir villa aldı, kabul etmeli miyim?
Cevapla