Pandemide çok kullandım Migros Sanal Marketi ancak artık kullanmıyorum. Sokağa çıkmak insanların arasına karışmak rafları arada tarayıcı olmadan çıplak gözle görmek ne güzelmiş. Alışveriş sadece sepeti doldurmka değilmiş. Umarım dönmeyiz o günlere bir daha.
@İlknury4141 Bazı marketlerde oluyor, bana da Şok mesela teslim etmeden ürünleri teslim ettim diye işaretlemiş. Getir uyarıyor ama Trendyol'u bilemedim.
Şahsen omların takip yeri var ben ordan takip ediyorum buraya yaklastıgı gıbı dısardayım getir önceden 2 kere başkasına teslim ettiler komşu bide almışlar ben buldum onları o günden sonra kapının orada beklerim 😂 o yuzden dhaa sorun yaşamadım
Trendyolda cok indirim yok bide ben kullanıyordum o bebek muhallebilerinde hava almış bozuk ürünü yolladılar ya bende bitti direk. Getir öyle değil yanlış ürün gönderdiler direk ücret iadesi. Fazla ürün gönderdiler meselah hediyemiz olsun felan diyorlar getir cok daha iyi
@İlknury4141 Fiyat avantajından dolayı trendyol öne çıktı, yoksa takip sistemi ve hizmet kalitesi olarak bence de getir iyi. Artık diğer marketler de kendi sistemlerini kumaya başladı. Şok da bunlardan bazıları. Ama bu geniş bir ağ gerekiyor, tecrübe lazım. Ben artık hiç markete gitmediğimden dolayı eve her gün 2-3 kez trendyol market geliyor , covitin tek iyi yanı bu oldu :)
Ya ben getirin daha cok getirbüyük olanı kullanıyorum sureklı getir kullanamam getirme ücreti zaten 8 tl felan zarara sokar toplu güzel indirim bukdugumda felan kullanıyorum indirim yoksa markete devam 😂
Trendyol kullandım daha once ama cok sacma güvenlik onlemleri var e posta tel no ile kayıt olusturuyon ya ama şifremi unuttum dediğinde birtek e posta kabul ediyor cok kişi şikayetci bende unuttum zaten giriş sağlayamıyorum kaldı öyle
Ay işte benim telefonumda öyle bişi rastlamadım ya e postayı zaten bilmiyorum benm kendi e postamla eski tel no kayıtlıydı silemedim yeni actım onla kullanıyordum sonra telefon değiştirince o e postada gitti ne yaptığımıda hatırlamıyorum yenı numaramlada o bilmediğim e posta var yanı o yuzden gitti