Bence B simdi sizinle paylaşırken karar verdim...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
1. Sıradaki çok düz duruyor bir albenisi yok bence.
2. Sıradaki de çok resmi ve çok kadınsı değil.
3. Sıradaki aralarında en estetik duranı bana sorarsan ☺️
Bütün erkeklerin onu seçmesi... umarım en kısa o olduğu icin değildir 😄
Kararsız kaldım ya
İlk başta 3 numarayı seçmiştim sonra 2 de bi al beni al beni dedi 😂
Kot giyerim yüksek ihtimal ya kumaş pantolon düşünmedim. Ofiste giyeceğim:)) tabi ki topukluyla
Neyse ben ikna oldum 3ü alıyorum 😂
Ve ben karar verene kadar S bedeni bitti. Gözyaşım sel...
Bilmem ki. Başka rengi var ama
Ben de bilemiyorum. Bej rengi var 🥲
S beden gelmesini bekliyim birazcık madem
Evet öyle yaptım. Bekleyeyim bakalım. Teşekkür ederim ilgin için :)
Hahah genel de bu kadar kararsız kalmıyorum ya😅 ama olursa etiketlerim nickini aklımda tutabilirsem🫣
İlk takipçim olarak plaket hak ettin o zaman 😂
😅😅
Ne demekk
Kesinlikle 1
@kbrbbcn998 neden?
Sorgulanmayı sevmem 😄 benim tarzım hoşuma giden bu bende de var zaten
Beni sorgulama sebebin nedir kimseye sormamışsın? Bende seni sorgulayayım
@kbrbbcn998 sadece neden 1.'yi ısrarlar önerdiğini sordum o kadar :)) sorgulamak haddim değil :)
Herkes gibi birini seçtim
ikinciyi asla almazdım 3-1 arasında da tabiki 1 görür görmez aldığım bir parça zaten 👊🏻
@kbrbbcn998 anladım yakışır zaten sana :) iyi bir seçim bence de :)
Teşekkürler 🤩 yakala 🌸
@kbrbbcn998 rica ederim 🌺 ama bunlar burdan pek ulaşmıyormuş :))
@kbrbbcn998 🌺 dm'den daha iyi yakalanıyormuş attığın çiçek :)) öyle diyorlar :))
Kibarlık yaptım bilsem kaktüs 🌵 atardım 😄
@kbrbbcn998 kaktüs için de dm iyi diyorlar :)) 🌺🌺
@kbrbbcn998 ne dersin
Yarışmacı arkadaşlara başarılar
@kbrbbcn998 ve bu cevap üzer beni
Cevap
6Cevap
Pek bir kışlık bunlar. Önümüz yaz 😂 şöyle bir şey alıp hafif hafif giysene 😂
https://www.trendyol.com/laranor/kadin-siyah-ceket-16l4725-l-p-652006
Tarzın cok kötü 😂
😏😏
Hepsi çok güzeller bayılıyorum şöyle tarzlara, bana kalırsa kesinlikle 1
Erkekler C demiş sanırım en kısa olanı o diye 😂
@Bebeğimçokadisinn içler acısı durumdayız jdjdjdj😂
Of aynen sjsjsk
3 numara cok elit ve şık duruyo yanlislikla 1 i isaretledim :)
En alttaki harika
Fazla crop degil mi 🙄
Yoo güzel bence
Ben de B diyorum
C seni seks gösterir
Fazla crop sanki
E iş yerinde giyicem o yüzden seksi olmasına gerek yok 😂
Teşekkürler ☺️
Kızların hepsi güzel, istediğini al:)
😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar