Alışveriş & Hediyeler Markete gidince kendinizi kaybediyor musunuz? PrettyBlue Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Ben o kadar kendimi kaybediyorum ki markete girdiğimde artık sadece market alışverişimi bile online olarak hallediyorum. Siz de böyle misiniz? Markete gidince kendinizi kaybediyor musunuz? Cevapla Alışveriş Soruları Market Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
ShoppingColic Takip Et FenomenBilge Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 338 cevap paylaştı. Bu soruya hayır kaybetmiyorum diyen yalan söylüyordur :D Tabii ki kaybediyorum 0 0 Yorumla
AlışverişdelisiDoli Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 23 +1 yıl Hem de ne kaybetmek :D Yok böyle bir şey, ben de son zamanlarda online alışverişe sardım valla 0 0 Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl hayır. liste yaparım listede olanı alırım olmayanı başka markette ararım ama listemin dışına çıkmam. kurallarım vardır :| 0 0 Yorumla
oznurzeynep94 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Resmen zamanin ne ara gectigini farkedemiyo insan bi tek bende olmuyodur bence bu konuda tek olamam demi 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl Kaybetmiyorum, evde hazırladığım listemi sorasıyla sakince alıp sepetleyip ödeyim eve geri dönüyorum. 0 0 Yorumla
uçanterliktürbülansl Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yok genelde giderim almam gerekeni alıp çıkarım. Bazen yanına 1-2 canımın istediği bir şey ekliyorum hepsi o kadar 0 0 Yorumla
Paranoyak-Maan Takip Et Master Yaş: 33 , eic 88% +1 yıl Evet, kendimi kaybediyorum, bazen bir şey almadan geri çıkıyorum.cut. 0 0 Yorumla
u _Süveyda Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Eskiden evet şimdi hayir gelen zamlardan sonra reyon başında uzun uzun bakışıyorum ürünlerle😀 0 0 Yorumla
Parodaqt Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Yoo bu aralar diyette olduğum için sadecd kahve, wasa original ve şarküteri reyonuna gidiyorum 😂 0 0 Yorumla
ciddi_misin Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 48% +1 yıl Bi ekmek alayım diye girdiğim markete 200 TL bırakıp çıkıyorum 0 0 Yorumla
koylukizizeyno Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aç iken gitmek istemiyorum çünkü gerekli gereksiz her yiyecegi aliyorum. 0 0 Yorumla
Gizem1845 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Alt tarfı market alışverşi neden kaybedeyim hajajaj 0 0 Yorumla
Cankız4335 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Aynen bende oyleyim zaten internette daha ucuza denk geliyor indirimler kampanyalar oluyor lakin normal marketler o yuzden asiri pahali geliyor bana 0 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hiç kendimi kaybedecek kadar zengin olamadım 😃 0 0 Yorumla
Xenopeltisx Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Migrosa girince bende de öyle oluyor ndjkdjd 0 0 Yorumla
Şukufess Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 73% +1 yıl Fiyatlar bu kadar yüksekken nasıl kaybedelim 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı. Hayır kaybetmiyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bu soruya hayır kaybetmiyorum diyen yalan söylüyordur :D Tabii ki kaybediyorum
Hem de ne kaybetmek :D Yok böyle bir şey, ben de son zamanlarda online alışverişe sardım valla
hayır. liste yaparım listede olanı alırım olmayanı başka markette ararım ama listemin dışına çıkmam. kurallarım vardır :|
Resmen zamanin ne ara gectigini farkedemiyo insan bi tek bende olmuyodur bence bu konuda tek olamam demi
Kaybetmiyorum, evde hazırladığım listemi sorasıyla sakince alıp sepetleyip ödeyim eve geri dönüyorum.
Yok genelde giderim almam gerekeni alıp çıkarım. Bazen yanına 1-2 canımın istediği bir şey ekliyorum hepsi o kadar
Evet, kendimi kaybediyorum, bazen bir şey almadan geri çıkıyorum.
cut.
Eskiden evet şimdi hayir gelen zamlardan sonra reyon başında uzun uzun bakışıyorum ürünlerle😀
Yoo bu aralar diyette olduğum için sadecd kahve, wasa original ve şarküteri reyonuna gidiyorum 😂
Bi ekmek alayım diye girdiğim markete 200 TL bırakıp çıkıyorum
Aç iken gitmek istemiyorum çünkü gerekli gereksiz her yiyecegi aliyorum.
Alt tarfı market alışverşi neden kaybedeyim hajajaj
Aynen bende oyleyim zaten internette daha ucuza denk geliyor indirimler kampanyalar oluyor lakin normal marketler o yuzden asiri pahali geliyor bana
Hiç kendimi kaybedecek kadar zengin olamadım 😃
Moralim bozuluyor fiyatlardan
En sevmediğim huyumdur bu
Migrosa girince bende de öyle oluyor ndjkdjd
Fiyatlar bu kadar yüksekken nasıl kaybedelim
Hayır kaybetmiyorum🙄
Biraz aklım başımdan gidiyor
Kaybedemiycek kadar fakirim
Hayır
Hayır kaybetmiyorum
Evet kaybediyorum herşeyi alasim geliyor
Hayir
bazen
Evet bende tam olarak böyleyim 😂😂
Kendimi kaybedersem eve nasıl dönücem 🤔🤔
Hayır etmiyorum
Hayır etmiyorum