Gratisten aradilar 500 tl hediye cekimiz var dediler magazaya gidip alabilecegimi soylediler dogrumu sizce?

Iyi aksamlar az once bi numara aradi gratisten aradiklarini soylediler. En sonki yaptiginiz alisveris icin500 tl hediye cekimiz var dediler. Isterseniz hesabiniza atalim ya da magazaya gelip hediye cekinizi alin dediler dogrumu bu. Daha once yasayan var mı
Gratisten aradilar 500 tl hediye cekimiz var dediler magazaya gidip alabilecegimi soylediler dogrumu sizce?
Cevapla