Geçen sene pahalı deyip almadığınız şimdi de daha pahalı diye pişman olduğunuz bir şey var mı?

😂 var ya lightning girişli bellek alıcaktım gecen yaz 500 liraydı istediğim ve pahalı deyip almamıştım 1500 lira olmuş Şu an 😃 kriz geçirmelik. Geçen sene pahalı diyip almadığım her şeyden özür diliyorum şuanda🥲
Geçen sene pahalı deyip almadığınız şimdi de daha pahalı diye pişman olduğunuz bir şey var mı?
Geçen sene pahalı deyip almadığınız şimdi de daha pahalı diye pişman olduğunuz bir şey var mı?
Cevapla