😂 var ya lightning girişli bellek alıcaktım gecen yaz 500 liraydı istediğim ve pahalı deyip almamıştım 1500 lira olmuş Şu an 😃 kriz geçirmelik. Geçen sene pahalı diyip almadığım her şeyden özür diliyorum şuanda🥲
Geçen sene pahalı deyip almadığınız şimdi de daha pahalı diye pişman olduğunuz bir şey var mı?
mecbur hale geldiyse online olarak biraz daha uygunu var mı diye bakarım, online satış biraz uygun varsa alırım, az kullanılmış ikinciel sağlam varsa alırım. yoksa da paraya kıyarım. çok takılmam.