Arkadaşlar İnternetten kitap sipariş ettim. Kartla ödeme yaptım, kapıda ödeme yoktu. Dolandırma vs olur mu acaba çok korkuyorum?

Çok pişman oldum :''( birkaç gündür çok tedirginim... Kart benim olsaydı sorun etmezdim. Babamın kartı, bir şey olursa çok kötü olur benim açımdan. Lütfen düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Arkadaşlar İnternetten kitap sipariş ettim. Kartla ödeme yaptım, kapıda ödeme yoktu. Dolandırma vs olur mu acaba çok korkuyorum?
Cevapla