Yengenizin doğum günü için telefon aldım. Saçma olmaz değil mi?
Telefondan doğum günü hediyesi olur mu?
Telefondan doğum günü hediyesi olur mu?


Sevgilime öyle hemen almam ama aradan 1-2 yıl geçtiyse neden olmasın. :) Hediye hediyedir. Ama… Çok ince bir çizgi var. Telefon değil de başka bir şey alsan yine de çok sevinir miydi? Hediyenin Fiyatı arttıkça sevinci artıyorsa, en azından benim için biraz sıkıntı var demektir.
Henüz vermediysen şaka ile ver. Güzel bir önerim var.
İllaki kullandığı telefonu vardır beklemediği bir anda elinden kap gözünün önünde anlık yere çal gitsin.
Hali ile çok delirecek o arada evlilik teklifi eder gibi cebinden veya varsa bel çantan oradan çıkarıp yeni telefonu diz üstü çök aşkım doğum günün kutlu olsun de ver.
Hayır bence çok güzel bir hediye çekirdeklkk
Teşekkür ederim redacık :)
Ya çekirdek zjjxjc özledim djjc
😂 özlemeye devam, geri dönmedim
Ama çekirdek djjsjd
Teşekkür ederim Çekirdek
Rica ederim redacık :)
Yoo gayet güzel hediye yenge çok şanşlı😃
Diyosun :)
Evet öyle sen gibi birisini kapmış daha ne istesin
Yaa şapşik :) ❤
Teşekkür şefim🥳
Rica ederim :)
Cevap
40Cevap
Bol keseden bir hediye olmuş..
Umarım sevgilin değerini bilir..
Bir söz vardır;
" Kimseye kaldıramayacağı değeri verme, verdiğin yerden kırılırsın".
Teşekkür ederim, umarım.
Gayet hoş Allah'ım benimkide akıl etsin nolur amin ins ahajkskakaka ( parasindan değil )
😂😂
Hayır tabiki bende sevgilin olurum alacaksan bu arada 😁
😂😂
Saçma veya değil demek için düşünmek lazım. Eğer telefona gerçekten ihtiyacı varsa alınır. Saçma olmaz. Ama ihtiyacı yoktu ve model yükseltmek veya şov amaçlı ise saçma. Ben hediye alırken hic bir zaman parasına bakmam. 1 TL lik bir şey olsa bile anlam katar ve gerçekten onu düşünerek aldığımı hissederse o hediye olmuştur.
Saçma olmadığını sende biliyorsun abi mantıklı tabiki de her ihtiyacımızı görüyor sonuçta.
Teşekkür ederim
Şu zamanda sevgiliye telefon alan da varmış ya zenginsin ya da bende kalsın orası
Ya da?
Saçma bence manevi değeri yok pahali bir hediye ben olsam kabul etmezdim
Peki
Lan kocaman Iphone yaziyor. Ne sey yapiyon onu bulmus iste ne guzel..
Benim dogum gunum 4 nisandi.
Kizimin verdigi ciceklerden baska hediyem yoktu.
Simartmayin ya su insanlari bu kadar.
Tepenize sicip terkediyorlar ondan sonra kadinlar para duskunu, kadinlar rahatina duskun.
Off ya. Delirrrtiniz beni
😂😂birileri baya dolmuş
Eh gercek degilse soyle?
Hakli olmasaydim keske.
Yengeye lafim oldugundan degil yanlis anlasilmasin da.
Cidden bazi kadinlar cok sansli ama bunun kiymetini bilmiyorlar.
Bende şanslıyım, karşılıklı
Umarım ikimizde değerini biliriz.
Ne guzel 😊 Allah cc. Mutlulugunuzu daim etsin
Teşekkür ederim :)
Hayır çok sevinir fakat biraz pahalı bir hediye :))
Teşekkür ederim 😂
Gayet hoş, kız çok şanslıymış. Umarım bana ve diğer kızlara da nasip olur
Teşekkür ederim
Hayırlı olsun. Güle güle kullansın. Ilk maaşınla sanirim..
😂 bir kaç maaş
Hahaha Türkiye de. Bu normal zaten 😅😅
Sevgilim bana telefon alsa o artık sevgilim değil :D
Ney? :)
😂😂😂😂
hayır ama baya pahalı bir hediye ben şahsen sevgilim olsa ve bana böyle bir şey alsa mahcup olurdum açıkçası
Merhaba…
Saçma olmaz bence mutlu eder. Ben olsam mutlu olurdum şahsen😀 bakcaz 16 nisanda bana ne alınacak😊
abartı görenleri şaka diye yorumladım. kalpli ayıcık mı alacaktı pardon, gayet normal hediye işte
Ne şanslı yengeler var doğruysa sen almazsan zaten başkaları illa ki alıyordur
Saçma değil de sevgililik çok ilginçmiş. Bir bakmışsın terk edilmişsin. O yüzden biraz fazla gibi
Parası olana normal olmayana saçma. Sen devam et karşim👌🏻
Ben olsam kabul etmem. Eden birinde de sıkıntı görürüm.
Şunu söylemek isterim. Kadını ne kadar çok mutlu etmek isterseniz o oranda değerinizi bilmez.
Bence küçük, hatırası olacak hediyelerden şaşmayın.
Niye saçma olsun bu devirde kim kime doğum günü hediyesi olarak telefon alır öpsün başına koysun
Aslında güzel bir hediye ama sevgiliyken alman saçma olmuş.
Elbette olur. Neden olmasın ki.
Güle güle kullansın arkadaş.
Yoo değil bence bana alsa ben çok mutlu olurdum öyle düşünmezdim
Hayır değil o kullanmazsa sen kullanırsın ne var 😄
Al kardeşim. Hayat senin, yenge senin, para senin, düşünce senin. Her şeyden hediye olur.
Kanka karına alsaydın tamam da
Sevgilin için de İphone Xs almak fazla biraz
Yol yakınken dön bu hatadan, yarın öbür gün ayrılır bide ; yazık olur hediye ettiğin telefona.
Vay be böyleleri kaldı mı bizimki kutlamayı bile bilmiyor yenge çok şanslı
Teşekkür ederim, bende şanslıyım
Ekonomik durumlarınız aynıysa saçma değil. Eğer onun durumundan daha iyi bir durumun varsa almaman lazım.
Saçma tabi ki evli olmadığın kadına o kadar pahalı hediye almak çok saçma belki iki ay sonra ayrılacaksınız ne gerek var o kadar pahalı hediyeye
"Boş telefon kılıfını süsleyeyim de sevgilime almış gibi paylaşayım" adlı çalışma
Bende bugün 170 liralık kitabı alamıyorum diye ağladım işte... Hayata bak...
Bence sevgiliye telefon alınmamalı he evlenirsin falan okey de. Bi bak bakalım o kişiye değecek mi aldığına?
Abi banada alabilirsin 😂
Alırım kardeşim :)
ne kadar şanslı yenge bu be 😂
Bende şanslıyım, sadece o değil 😂
Eş için olur ama sevgili için ters tepebilir gururu incinebilir ben almazdım..
neden saçma olsun amaç bence düşünüp değer verip almaktır en ufak bir hediye bile olsa
Nesi saçma anlayamadım? Telefon almışsın işte normal hediye. 😃
Yoo sacma degil ekonomik anlamda iyiiseniz alınabilir yani
Evet, öyle. Sevgiliye maddi değeri büyük hediyeler almak bana mantıklı gelmiyor.
Hediye ne olursa olsun saçma olmaz. Hediyenin mantığı düşündüğünü, önemsediğini belli etmektir.
Ayrilirsanız o telefon ile yeni sevgilisine meaqj atar😊
güzel düşünmüşün iyi haberler alsın
Teşekkür ederim
şımartma, değerini bilmez
Umarım bilir
2 gün sonra ayrılınca geri mi alacaksın?
Hayır. Yaşanmışlıklara sayarım niye alayım ki
taktir ettim seni
ne demek olmaz seve seve olur yani bence maddi bir şey gereksiz ama telefonda hediye olmaz değil yani iyi hediye bana alsalar sevinirim
Sevgiliye ipe bocuk geçirip versen yeterlidir çünkü onu sen almışsındır pahalı hediyelere lüzum yok bence
Beğenmezse bana ver yok demem sjsjs
Tamam beğenmez ise öyle yaparım :)
Şu devirde büyük jest 🤣
😂
Hediye hediyedir :D olur bence güle güle kullansın
Teşekkür ederiz :)
Ricalar 😌
Yenisini alsaydın eskidi la bunlar.
Herkes parası kadar :)
Bu kaçıncı telefon ya? Öncekini beğenmedi sanırım.
Telefonu aldığım kişi yeni :)
Hayır gayet de mükemmel bir hediye keşke bana da alınsa jdjd
Sosyeteye uygun bir hediye burdan gelsin ben senin peşine düşmem enayi birine iki kelime söylemek için sende bu işte sağlam kullanılıyorsun sadece seni anladın mı beni vahşi batıya telefon bile getiririm senin için 🦋🦋🦋🦋
Bi daha düşün derim 😂
Neden kötü mü? :(
Teşekkür ederim, bende öyle
Aldıysan uzun bir ilişkidir haketmiştir sen telefona verdiğin parayı dert etmiyorsundur vs.. Hayırlı olsun güle güle kullansın yenge.
keske bana da alsalar:D
Keşke 😂
Vay be millette ki şansa bak
Yenge kadar şanslı olsak yeterdi be..
Bizim de böyle bir sevgilimiz olmadı bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?