Gelmiş bana diyor ki 120 yapmazsan almayacağım
abi diyorum 150 tl, yok indirim yap
zorla indirip yaptırıyor hadi 10 tl de almayayım diyorum belliki parası çıkışmıyor
sadece 10 tl mi indirdin almıyorum diyip gidiyor
e almazsan alma ****
bir başkası geliyo ürün satış fiyatı 75 TL
benden onu 50 TL'ye almaya çalışıyor
abla diyorum ürün 75 TL, satış fiyatı bu, satış fiyatı 75 TL olan ürünü kendi başıma göre nasıl indireyim ben?
yaparsın sen yaparsın diyor abla benim elimde olan bir şey değil fiyatlar önceden belirlenmiş
hadi hadi hep öyle diyorsunuz diyor
gerçekten yapamam abla diyorum,
iyi o zaman gidiyorum ben, peki nasıl isterseniz diyorum
gidiyor 5 dk sonra geri geliyor alıyor
:Dasd , Allahım sen bana sabır ver
abi diyorum 150 tl, yok indirim yap
zorla indirip yaptırıyor hadi 10 tl de almayayım diyorum belliki parası çıkışmıyor
sadece 10 tl mi indirdin almıyorum diyip gidiyor
e almazsan alma ****
bir başkası geliyo ürün satış fiyatı 75 TL
benden onu 50 TL'ye almaya çalışıyor
abla diyorum ürün 75 TL, satış fiyatı bu, satış fiyatı 75 TL olan ürünü kendi başıma göre nasıl indireyim ben?
yaparsın sen yaparsın diyor abla benim elimde olan bir şey değil fiyatlar önceden belirlenmiş
hadi hadi hep öyle diyorsunuz diyor
gerçekten yapamam abla diyorum,
iyi o zaman gidiyorum ben, peki nasıl isterseniz diyorum
gidiyor 5 dk sonra geri geliyor alıyor
:Dasd , Allahım sen bana sabır ver
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bilmem bende bir şey alınca ben daha bir sey soylemeden ogrencisin deyip indirim yapiyorlar yemek parası olsun diyorlad 15 20 indiriyorlar en azından esnaftan alınca yani ama ben asla diyemem indirim yapın diye ben soylemeden kendileri yapıyor
bence indirim yapmıyorlar
Yapıyorlar mesela benden once bir kadin semsiye aldi bana 25 asagisini verdiler ya da yemek yedim hesap odeyecegimde medela cuzdanda 20 lira gordu hesap 30 mu tuuttu bozdurma diyorlar 20 yi aliyorlar
yok şurdan biliyorum benzer bir olay yanıbaşımda meydana geldi
öğrenci gittikten sonra abi nasıl indirebildin diyorum
indirmedim ki diyor ürün zaten zor satılan desenlerdendi öğrenci zaten pek dikkat etmez indirimle verdim diyor
bence kimse zarar etmiyor halka karşı hazırlıklı gibiler bi ben değilim onuda başka yolla çözmeyi planlyıorum
Bende oyle degildi ama
istisnalar kaideyi bozar mı güzel kardeşim
Ben zaten her yerden alişveris yapmam bazj esnaflar süsecek gibi duruyor güler yüzlu insanlardan alış veris yaparım
Her esnaf da her müşteri de bir değil. Ne diyelim.
ticaret ahlakı kalmamış ki saçma sapan olaylar dönüyor bu sistemde
dijital bir ekran yerleştireceğim fiyatların sistem tarafından belirlendiğinı görürlerse bu konuda ısrarcılığı bitirirler belki
Belki. Ama esnaf müşteri ilişkisi bu kültürde yerleşmiş. Ne tamamen içinde yüz ne de tamamen dışına çık. Zaman içinde şekil alır diye düşünüyorum.
orası kesin yabancı müşterilerim de oluyor fiyat oysa odur bazen indirim kodu paylaşıyor musunuz diye soruyor sitede belli bir miktarda dağıtılıyor sadece üye olmanız yeterli, kod çıktığında kodu bizimle paylaşmanız yeterli diyorum anlıyorlar kodu girip indirim yüzde kaçsa uygulanıyor işte,
bizim insanlara bu bilgiyi paylaşınca bazıları ne kodu anlamam öyle şeylerden 100 yap şunu alayım diyor :D garip
Garip değil, kültürel. O kültüre yabancı isen garip gelmesi normal. : ) Bazı esnaflar da mesela bilerek fiyatı yüksek söyler, indirim isteyene indirim yapar ama aslında kendisi halen kâr etmektedir.
Türkiyede yetiştim büyüdüm ama açıkçası asla pazarlık gibi bir şeye girişmedim, saçma geliyor böyle şeyler bana,
bazı esnaflar diyorsunuz ama dediğiniz gibi bence çoğu öyle pazarlık adı altında fiyat yükseltiyorlar, pazarlık yapmak isteyene de fiyat indiriyormuş gibi gösteriyorlar
bu işin kötü yanı şu, benim gibi insanlarsa pazarlık yapılmamış halini alıyorlar çünkü böyle bir şeye gerek olmadığını düşünüyoruz
kendi işletmem için söylüyorum bunu, sanırım bundan sıyrılmanın tek yolu fiyatların söz yoluyla değil dijital platformda taşınmasıyla mümkün, başka türlü bu algıdan sıyrılamam