Alışveriş & Hediyeler Bu ay paranızla aldığınız en gereksiz şey neydi? Elfprincess Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Sir ağda makinesi aldım Kesinlikle gereksiz bi harcama oldu..Bu ay paranızla aldığınız en gereksiz şey neydi? Bu ay paranızla aldığınız en gereksiz şey neydi? Cevapla Para Soruları Ağda Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl 79 liraya yanlışlıkla edit programının yıllık paketini yenilemiştim bu ay içinde. App store’dan aldığım için kendi kendine ödedi bildirim vermeden. Bu acı içimde bir ömür kalacak… 😏 0 0 Yorumla
eksikdopamin Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl gereksiz sey alabilecek kadar paramin olmamasini fark ettim Şu an :D 1 0 Yorumla
Uğultu Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 45% +1 yıl Yazıcı/tarayıcı aldım ya. Oysa o kadar gerek varmıydı emin değilim :D 0 0 Yorumla
mert12356 Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Gereksiz bir şey almadım ya. Amazon'da baya indirim var bu arada bi göz atın ihtiyacınız olan şeylere 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl çok beğendiğim bir kıyafetin 3 rengini daha aldım gereksizdi ama yapasım geldi... 0 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yine gereksiz bir şey almadım afferin bana 😎 0 0 Yorumla
Apple-Crow Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Hiç bir gereksiz harcamam olmadı şükür 🙏🏻 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı. Etek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
79 liraya yanlışlıkla edit programının yıllık paketini yenilemiştim bu ay içinde. App store’dan aldığım için kendi kendine ödedi bildirim vermeden. Bu acı içimde bir ömür kalacak… 😏
kalem
gereksiz sey alabilecek kadar paramin olmamasini fark ettim Şu an :D
Yazıcı/tarayıcı aldım ya. Oysa o kadar gerek varmıydı emin değilim :D
Gereksiz bir şey almadım ya. Amazon'da baya indirim var bu arada bi göz atın ihtiyacınız olan şeylere
çok beğendiğim bir kıyafetin 3 rengini daha aldım gereksizdi ama yapasım geldi...
Vernik. Yanlış almışım
Yine gereksiz bir şey almadım afferin bana 😎
Ayakkabı hiç şekeri yoktu
Neden gereksizdi kullanırsın işte
klavye aldim ama rengi cokk tatli
ağustosta doğum günü olan eşime parti süsü
Hiç bir gereksiz harcamam olmadı şükür 🙏🏻
Gereksiz bir şey almadım
Ojedir büyük ihtimalle
bir fan aldım 4300tl
çok benzin aldım, çok saçma :)
10 kg nargile kömürü aldım
yok bir şey
Okul taksidi
Gereksiz almadım
Etek
Prezervatif
Sac maskesi😆