Bakıyorum bulaşık deterjanını koliyle almış şampuanı koliyle almış😂 canı çikolata çekiyor çekmeceyi bi açıyor içi komple çikolata dolu yani ne gerek var böyle stokçuluğa? Dünyadaki son çikolata kolisini mi alıyorsun yani😂 Eve market açmaya ne gerek var 🤦🏻♀️
Ben kendi evimde temizlik malzemelerini özellikle yıllık olarak alırım, yani o malzemeyi 1 yıl boyunca kullanıyoruz zaten buna stok diyemem, tabii olarak yiyecekler uzun süre dayanmıyor yiyeceği sürekli olarak taze alırım konserve pek tercih etmem, savaş durumu olursa eğer konserve alabilirim en azından haneyi 3-4 yıl idare edebilecek konserveler hazırlayabilirim, keza salçası turşusu v. s. zaten kendimiz yapıyoruz ve 2 sene kullanıyoruz.
Eğer bahsedilen alıp fiyat artınca satmaksa, evet hoş bir şey değil. Fakat insanlar kullanacağı ürünleri önceden depolayıp bittikçe kullanıyorsa, enflasyonun yüksek olduğu bir ülkede gayet de akıllıcadır. Enflasyon karşısında daha az ezilmek için alınan bir tedbirdir. :(
Bence de açgözlülük ama bugün aldığın şey yarın aynı fiyatında mı alıyor. Yazın 20 liraya aldığım kozmetik bi ürün vardı acaba iki tane mi alsam demiştim boş ver 40 lira pahalı olur diye almadım. Şu an tanesi 40 lira 🤡 benimki de bitmek üzere. Stokçu değilim ama bir de bu yanından bakmak lazım
Haftaya %20 zamla almak var bir de ucuz almak var? Biz şeker zamı gelmeden önce 50kglik şeker çuvalını 400tlye aldık tanıdıktan şu an 800den aşağı vermez! Başkası alsa 900 derler...
Birde sizin piyasada yediğiniz şeker konya şekeri değil! Hepsi ital tatsız şeker!
Stok yapmak belirli bir düzeye kadar mantıklı ama sonuçta herşeyin fazlası zarar... Bana belirli düzeyde stok yapmanın mantıklı gelmesinin sebebi ise neredeyse her gün ürünlerin fiyatı değiştiğin den dolayı yükseliş olursa bundan zarar görmemek için mantıklı bir seçim
Kesinlikle katılıyorum, bence de açgözlülük. Bir de böyle yaparak ürünlerin fiyatının yükselmesine sebep oluyorlar. İhtiyacın kadar aş ne gerek var fazlasına.
babam öyle benimde hiç bişeyi tek almaz bişey al dese 3/5 illa ki 😀 bu geni bana da geçmiş bence var bende de stokçuluk mesela örnek gratisteyim duş jeli alıcam 3 tane alıyorum 😂😂😂