Bonjour!
Sizden az ürün almış biri sıranızı istese verir misiniz?
-Veririm acelem yoksa. <3
Sizden az ürün almış biri sıranızı istese verir misiniz?
-Veririm acelem yoksa. <3


Ara sıra böyle durumlar ile karşılaşıyorum ve sıramı veriyorum. Sonuçta az bir şey aldıysa çok da beklemesine gerek yok. Ben de sıramı vererek bir şey kaybetmiyorum.
Sırada bekleyene gore degisir ama genelde veririm bazilari çok uyuz oluyor kibirli kibirli duruyor onlara istesede sıra vermem ama normal insanlara veririm kücük cocuklara her zaman sıra veririm mesela çok acelem olsa bile
Evet hatta sormadan bile geçmesini söylerim
Cevap
10Cevap
Yani eğer acelem varsa veremem ama önümde az kişi varsa ve acelem de yoksa veririm tabii ki sorun olmaz
Sirada bir ben var isem tabikide oncelik veririm ama sirada benden baskalari var ise hepsinin rizasi olmasi gerek
Çok fazla şey aldıysam ve benden sonraki kişi bir iki parçayla bekliyorsa, ben kendim teklif ederim önce geçmesini.
Veririm çünkü aynı durumda olduğumda başkasının alışveriş sepetini boşalmasını izlerken yeterince ızdırap çekiyorum..
Neden olmasın? Boşuna o kadar beklemesini istemem ki verdiğim de çok oldu.
Vermem işimi halledip bir an önce çıkma derdinde oluyorum hep
Veririm. Birilerinin sırasını almışlığım da çoktur. Sağolsun kimse kırmadı
Hep yaptığım şey gocunmuyorum bir süt almış teyzem ayakta mı kalsın günah.
Veririm bana verenler oluyor çünkü
evet bazen sıramı veriyorum
Evet veririm bu tarz şeyler de hayır diyemiyorum..
Seve seve veririm benim için sorun olmaz
Bir yere yetişmeyeceksem evet veririm
veririm verdim de daha önce
acelem yoksa bende veriridim
Hayır çirkeflesir defol git derim
Veririm insanlık öldü mü
Veririm istemese de verebilirim fark edersem
Acelem yoksa ve benimkiler fazlaysa veririm.
Evet verirdim
Veririm.
Yaşlı veya engelli değilse vermem.
Veririm
Veririm ya tabiki💙
Veririm
Veriyorum.
Acelem yoksa tabii ki
Veriyorum..
Veririm
Veririm
Çok az ise olur
Veririm
Olabilir tabi
Yakışıklıysa olabilir djxnncnc
Veririm
Tabii verrim
Tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?