BİM'e yeni kulalaklik gelmiş, JBLC50HI markası, sizce nasıl? Ben aldım kullanışlımı?

Bimden yeni kulaklık aldım, alanlar var mı aranızda? Nasıl? ben daha yeni aldım. Baya gitmesini istiyorum. Iyi degilse yarin ona gore iade edeceğim. 100 tl fiyatı az buzda degil.
BİM'e yeni kulalaklik gelmiş, JBLC50HI markası, sizce nasıl? Ben aldım kullanışlımı?
Cevapla