Evlenmek için ortada aday bile yokken çeyiz hazırlığı yapmak saçma değil mi?

Daha ortada bir aday bile yok. Sevdiğim hoşlandığım biride yok. 28 yaşındayım bitane ilişkim oldu şimdiye kadar. Aramızda bişey yaşanmadı uzunda sürmedi zaten, sonrasında da sevgilim olmadı. Çeyiz hazırlamaya başla ucuz buldukça al dursun diyorlar ama bana doğmamış çocuğa don biçmek gibi geliyor bu. Boşuna masraf sanki bilmiyorum sizce değer mi böyle bir durumda çeyiz için alışveriş yapmak? Evlenmiş veya evlilik aşamasında olan kişiler yorum yaparsa sevinirim kafam karışık baya
Evlenmek için ortada aday bile yokken çeyiz hazırlığı yapmak saçma değil mi?
Cevapla