İndirim olduğu için arkadaşımın butiğinden değil de başka yerden alışveriş yaptım, bana küstü. Haklı mı?

Vallahi devir ekonomi devri. Butiğini açtığı ilk günden beri destek olmak amacıyla indirim istemeden alışveriş yaptık ondan. Bazen gereksiz yere bile alışveriş yaptım. Beğendiğim bir mont indirime girmişti başka bir butikte. Ben de gidip aldım. Onda da benzeri vardı ama çok pahalıydı. Zaten satış yaptığı için indirim isteyip onu zarara uğratmak istemedim. Küstü bana. Ben kendi açımdan baktığım için kendimi haklı görüyorum. Bu yüzden size danışmak istedim. Küsmekte haklı mı?
İndirim olduğu için arkadaşımın butiğinden değil de başka yerden alışveriş yaptım, bana küstü. Haklı mı?
Cevapla