Lens aldım ve iki haftadir gelmedi siteden kimseye ulaşamıyorum ne yapabilirim?

Arkadaslar iki tane lens aldim bu siteden www.lensimo.com adresinden odemeyi yaptim ve hala hazirlaniyor durumunda görünüyor iki hafta oldu lenslerim gelmedi ve ulasmaya calistigimda kimsede cevap vermiyor mail atiyorum cevap yok siparisiniz onaylandi diye bildirimde gelmedi takibe baktığımda da siparis hazırlanıyor yaziyor herhangi bir geri dönüş saglamadilar parayi gonderdim oyle kaldi bilgisi olan var mı ne yapabilirim parami iade almak istiyorum sinirlerim cok bozuluyor gercekten bilgisi olan lutfen yardimci olabilir mi nasil bir yol izlemeliyim?
Lens aldım ve iki haftadir gelmedi siteden kimseye ulaşamıyorum ne yapabilirim?
Cevapla