Başkalarına kullandırtıyor musunuz matmazeller mösyölerr möö🐮


Ailem ile paylaşırım onun dışında kimseyle paylaşmam.
Cevap
20Cevap
#SelamGençlik 🍀
Bir milyarderle kasa sırasında rastlaşırsak ve o kartını yanına almayı unutmuşsa ve benim kartımı kullanırken aramızda kankalık gelişeceğine dair bir ışık görürsem neden olmasın 🤓🤓 #TubaSueda 🍀
Hayır.. Herkesin kendi kartı var.. Keyifli geceler.. 🤘
Ben ve arkadaşlarım bu konuda hiç sıkıntı etmeyiz her alışverişte kimde kart varsa onu kullanırız
Kart kullanmıyorum ama kullansam da başkalarıyla paylaşmam
Başkalarından limit kalırsa ben de kullanıyorum arada
çevremdekiler kartı yutacak cinsten maalesef paylaşmıyorum
Hayır kullandırma bişi istiyorsa rica etmeli benden
Eski sevgilim kullanırdı maddiyata pek takilmam önemli olan maneviyat. F*çok the money 😁😁
Kartımı benden çok annem ve ablam kullanıyor 😅
Yok paylaşamam olmazz
Ailemden başka kimseyle paylaşmam
Bi kere kullandırttırdım başıma gelmeyen kalmadı.
Samimi arkadaşıma veriyorum
Ailemden biri hariç kimseye vermem kartımı
Kendimle bile paylaşmam
Kart kullanmıyorum
Hayır kullandırmam
Paylaşırım
Hayır.
bazen veriyorum evet
Tabi ki hayır nxndjs
Hayır
Hayır.
Ne münasebet
Hayır
Ama sana belki verebilirim 20 bin limiti var 😅😅
Sağ ol düşüncene sağlık
🤣
Ne demek şu içimde ki insan sevgisinden hep 😅😅😅
Ya yaa insan 😂😂
İnanmasan nasıl yemin edeyim bilemedim😂😂
Yemin etmeyi de sevmiyorum çünkü yalan söylemiyorum ama et dersen ederim😂
Abartma canım etme tabi
Bi takip edemefin gitti ettiğin an mutluluktan ilk kez ağlıyıcam aha buraya yazdaım😅😅
Çok merhametli bir insanım ben hahah
Ama beni sen ağlat 😂😂🤩
Kıyamam hayır 😂
Oyyyyy 😂😂😂
Oy mala minee 💃
Kürtce de bilirmiş acaba senin bilmediğin ne var bak şimdi merak ettim😂😂
Ne bilmediğimi bilmiyorum mesela hahah şaka şaka çoook şey var
Evet bilmediğin BEN Bi bilsen ilk diyeceğin kelime be tatlı bir çocuk belki de ne çirkin Bi çocuk😂😂
İki seçenekten mutlak biri olur😅😅
Ama şu an sadece ne tuhaf bi çocuk diyebiliyorum 🤣
Tuaflıklar her zaman insanları şaşırtmıştır güzel arkadaşım 😅
Uyduruyorsun şu an güzel arkadaşım
😂.
Uydurmayın mi sen de gayet biliyorsun ve cesaret edemiyorsun sanırım takip etmeye😂😂😂
Uydurmuyorum
Beni fişeklemeye mi çalışıyorsun sen bana mı öyle geliyor 🤣
Aşk olsun sadece iç güdüsel hislerimi ifade ettim bide sen fişeklecek insanmısın😅
Özelde yazabilirmisin güzel arkadaşım
Neden güzel arkadaşım
Yani burada ikimiz konuşuyoruz her kesin okumasını istemem doğrusu bu tür hassasiyetim olduğundan güzel arkadaşım
Tabimi hayır
Tabi ki hayır
Kesinlikle hayir
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?