Marketlerin indirimli ürünlerinden yararlanmak için market kartı kullanıyor musunuz? 


Merhabalar, şuana kadar neredeyse hiç kart kullanımı ile alışveriş yapmadım diyebilirim. Ancak sorunun altında belirttiğiniz markette ki indirimli ürünler için kart ismedikleri zamanlarda oluyor. Böyle bir zorunluluk yokkende hem maddiyatıma hem de birincil ihtiyacıma göre ürünü alıp almayacağımı belirliyorum.
Bu şekilde. Tüm kscanlara keyifli alışverişler dilerim.
❤❤
Bazı marketlerinkini kullanıyorum evet
Money club kartım var migros
CarrefourSa kartı var
Gratis kartı var
Watsons kartı var
Başka hatırlamıyorum, sanırım başka yok 😅
Pardon?
Bakmıyorum oraya ben
Bakıver
Maalesef çok dolu ondan hiç girmemeyi düşünüyorum
Foto yorumlar msn
İyi bence 👍
Onu değil başka foto be
Başka foto yorumlayamam
Nedenmiş o
Özele bakmıyorum
Cevap
23Cevap
Kullanmıyorum...
Fazla kart taşımayı da sevmiyorum...
Yalnız bir tane money kartım vardı onu kullanıyordum.
Belli başlı marketlerde kullanıyoruz, daha uyguna geliyor
Hayır. Bir tek Hema ve Albert Heijn’ın kartları var ama kullanmam
Babamın 3 market kartı vardı, tek bir tanesini bile kullanmadı.
Zaman zaman kullanıyorum ama genelde mobil indirimler.
Kredi kartı kullanmıyorum, alışveriş kartını mı kullanıcam kanks
Bakkala veresiye yazdırıyon. Mayışımı alınca ödüyom
Günlük sıcak paralar girdiği için pek kullanmam
Şirketin verdiği kartları kullanıyorum
Sadece kendi kartımı kullanıyorum.
Mooney var sadece takip etmiyorum diğerlerini
Kartım yokki olsa kullanıyorum.
Monney kart sorarlarsa var diyorum
Migros gratis yves rocher eveshop var
Hayır kullanmıyorum..
Onur marketin var bi tane 😄
hayır hiç kullanmadım..
Hayır kullanmıyorum
Evet kullanıyorum
Sadece Gratis
Kullanmıyorum ben
Bazen evet
Tabiykide evet buda sorumu
Yok hayır
Hayır.
Kullanmıyorum
Evet
Evet çok kullanıyorum
Evet
Aaa pardon hayır marketlerin indirim kartını kullanmıyorum soruyu market alışverişinde kart kullanıyor musunuz diye okudum 🤦
Hayır Kullanmıyorum
Eveet
Kullanmıyorum
Hayır kullanmıyorum
Yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?