• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Alışverişte Nutella almak lüks oldu sanırım, bu fiyat reva mı şimdi?

ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et
FenomenGuru Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
38
Yapay Zekaya Sor
me : hanımefendi ağlıyo 😪
Alışverişte Nutella almak lüks oldu sanırım, bu fiyat reva mı şimdi?
Alışverişte Nutella almak lüks oldu sanırım, bu fiyat reva mı şimdi?
Cevapla
Alışveriş Soruları Fiyat Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • çarliabiniz
    çarliabiniz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 74%
    +1 yıl

    Yanlış anlaşılmasın geçtim Nutellayi şunun çakmalari da acayip yükselmiş çakma da olsa çikolata kreması yemek herkesin harcı değil. Durumun varsa yiyorsun onu da. Her an ekmeğe zam gelme durumu da var. En ucuz makarna 3.60 olmuş daha uygunu yok. Hani en en normalini bile al ye desen onlar bile ateş pahası markalar zaten kalp krizi geçirir insana bir tane filiz makarna 7 lira olur mu insaf ya.

    1
    9 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Ay vallahi billahi yaaa

      Yorumla
    • çarliabiniz
      çarliabiniz
      +1 yıl

      Ha bu arada hani şu filiz makarna her yerde uçmuş Ankara nuhun makarnası da öyle. Şu filiz gibi yerliye hitap eden firmaların kulağını çekmeleri lazım. Gerçekten sonumuz hayırlısı

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      1 lt içim kefir varya orman meyveli 8 tl ydi 8. 15 oldu çok severek alır içerdim ben aldıkca yükseldi aldıkca çıktı fiyatı artık onuda içmiyorum 😪😪

      Yorumla
    • çarliabiniz
      çarliabiniz
      +1 yıl

      Kefir hiç içmedim ama kötü olmuş. Çakmalarda pahalanmis. Gerçekten saçma sapan bir durum oldu şu fiyatlar gördükçe sövesim geliyor sövesim

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Evet çok kötü ya moralim sıffır 🥺🥺

      Yorumla
    • çarliabiniz
      çarliabiniz
      +1 yıl

      Benim de sıfır oldu bugün valla

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Fiyattan ötürü mü

      Yorumla
    • çarliabiniz
      çarliabiniz
      +1 yıl

      Yok iş görüşmesine gittim bir yere benle görüşen yetkili fazla egolu idi ona moralim bozuldu

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Anladım hayırlısı olsun

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 387 cevap paylaştı.

    #SelamGençlik
    Seni teselli etmek için söylemiyorum ama bak ciddiyim şu Nutella denilen şeye çocukluğumdan beri uzağım kesinlikle lezzetli bir şey değil ve olmazsa olmaz bir şey hiç değil inanki. Ben hiç aramıyorum esasen. Sana ve Nutella bağımlısı tüm arkadaşlara cidden tavsiyem tahin ve pekmez karıştırıp yemeleri. Şifalı ve daha ekonomik. Nutella tamamen kafalıyor milleti. Herkese daha fazla geç olmadan uyanmalarını diliyorum.. #TubaSueda

    1
    0 Yorumla
  • barraquda
    barraquda Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 58%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 553 cevap paylaştı.

    Ben onun muadilin buldum BİM de ki Peripella.. O kadar yakın ki lezzeti.. Ben artık Nutella yerine aynı gramajı 15 liraya alıyorum.. 30 lira veremeyeceğim Nutellaya kusura bakmasın.. Ne Torku ne Sarelle.. Peripella çok başarılı.. şişesi de aynı zaten.. Çakması Nutellanın ama ben keyifle yiyiyorum.. Açıkçası Nutellayı da aramıyorum.. Tavsiye ederim , deneyin..

    1
    0 Yorumla
  • Pseudanor
    Pseudanor Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 341 cevap paylaştı.

    Bonjour!
    Lüks mü değil mi bilmem ama canı isteyenin alabileceği bir fiyatta değil. Ben o boyutta bir nutella için 40 tl vermem. Veren vardır illa ki. Yargılamamak lazım. Sonuçta kimse boyle bir fiyat istemez tabi. Katlanıcaz mecbur. Refah günleri yakındır umarım. ❤

    1
    3 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Maybee 😏

      Yorumla
    • Pseudanor
      Pseudanor
      +1 yıl

      Maybe?

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Belki yakındır o refah günleri yani

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

10

Cevap

48

Cevap

  • varrohincco
    varrohincco Takip Et
    Guru Yaş: 87 , eic 98%
    +1 yıl

    En son 36.75 e almistim çorba kaşığıyla yiyordum çay kasigiyla yiyeceğim herhalde hatta canım istedi kaşık Alip geliyorum mutfaktan 😋

    1
    15 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Benim yerimede bir kaşık yer misiniz 🙏

      Yorumla
    • varrohincco
      varrohincco
      +1 yıl

      şu an kasikliyorum yedek kasığımda var ben paylaşmayı severim gel beraber olsun 🤭

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Olurr çok iyi olur hemde 😄

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Dankeşönn🤗✨🙏

      Yorumla
    • varrohincco
      varrohincco
      +1 yıl

      Hadi seni bekliyorum sen gelene kadar kavanozun dibini göreceğim çabuk ol koş 😉

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Keldımm keldımm

      Yorumla
    • varrohincco
      varrohincco
      +1 yıl

      Dur markete gidiyorum bekle kapanmadan yeni alayım seni beklerken kavanozun dibini gördüm parmağımla kenarda kalanları yalıyorum ya yoksa markette 😱

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Beni niçin beklemediniz ki ama 🥺

      Yorumla
    • varrohincco
      varrohincco
      +1 yıl

      Dayanamadım çok tatlı ne yapayım şimdi marketin kapasindayim kapanış saati 22 yazıyor camı kırıp alsammi cam parasiyla bir kavanoz Nutellayi kattan geçsem kasalarda kapalı ne yapacağım şimdi ben eve gitmeyeyim bari market kapasinin önünde yatayım sabah seni kahvaltıda uyandiririm artık Nutella kesinde yanında ne istersin onlarında alayım. sende çayı demle geleceğim 😁

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Çilek olabilir nutellayı çileğe sürüp yerim tamam demliyim çayı bende 🤣

      Yorumla
    • varrohincco
      varrohincco
      +1 yıl

      Çilek birde muz alayım waffle söylesem daha iyi aslında sabah sabah iyi gider dolaba baksana evde çay şeker yoksa onlarında alayım su benim cüzdanada baksana masanın üstünde mi kalmış demin bir omuz attı pardon dedi kısa koşa uzaklaştı cüzdan yok yanımda bari mahalle baklani yazdirayim sonra veririm

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Muzda alırsan waffle ı tost makinesinde yaparım 🤣

      Yorumla
    • varrohincco
      varrohincco
      +1 yıl

      Cüzdan yok yanımda salondaki masanın uzerinde mi yoksa dusudurmun mu caldirdin mi içindeki parayla kartların önemi yokta senin fotoğrafın vardiya onu kaybettigime üzülürum 🤣

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Ayyy benim fotoğrafım mı vardı yaaaa🤣

      Yorumla
    • varrohincco
      varrohincco
      +1 yıl

      Ağzında emzikle cekildigin fotoğrafin vardiya onu saklıyorum cüzdanında o kadar güzel çıkmışsın ki onu saklıyorum 🤣

      Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Nutellaya gerek yok yanında bir yengeç Burcu olsun yeter

    1
    3 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Niye 😶

      Yorumla
    • ikizterazi
      ikizterazi
      +1 yıl

      Nutella gibiler çok severim yengeçleri

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Hımm anladım 🤭

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben sarelle, torku, nuga (fiskobirlik) , gürsoy gibi markalarin cikolatasini aliyorum. Nutellanin ekstra iyi oldugunu sanmiyorum. Bu markalarin fiyatı daha iyi. Tadı da.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Torkuyu denicim ✨🙏

      Yorumla
  • kendalliste_
    kendalliste_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Aynen o degilde bir simit ve çay bile lüks oldu eskiden bununla ovunurdukte şimdi bu da yok lukse kaçtı şaka gibi ama gerçek işte.. ruhumuz fakirleşti bu sistemde

    1
    0 Yorumla
  • HissizProfil
    HissizProfil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışverişte Nutella almak lüks oldu sanırım, bu fiyat reva mı şimdi?
    1
    0 Yorumla
  • Esrarlıgözler1996
    Esrarlıgözler1996 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bu en ucuz fiyata satılan rakam Migros, Carfursa fiyatı, bazı marketlerde 48_52_56 TL ye satılıyor, 750 gramı 40,11 lira, kilosu 53,48 liraya geliyor, bu ürün 29,60 liraydı, zamandı, aslında bu tip ürünlere yüzde 60_85 oranda zam geldi, aslında Nutallanın üreticisi bu zammı tam yansıtmamış, 50 liradan aşağı olmazdı asıl fiyatı

    1
    0 Yorumla
  • Makınelıtufek
    Makınelıtufek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Ne be luks olmadıki bızım marketlerimizde var tüm sut urunlerıne %50 zam yaptılar kahvaltıda yapmıycak vatandaş

    1
    0 Yorumla
  • jean007
    jean007 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 91%
    +1 yıl

    Türk lirasının değerini bilmiyorum hocam bende devamlı kaliteli markalar alıyorum ama bir kavanoz çikolataya dün akşam 30 dollar ödedim

    1
    0 Yorumla
  • XIARESIX
    XIARESIX Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Nutella' da farklı bir olay var babe bende çözemedim tam olarak ama bir kaç kişi piyasadaki Nutellaları emiyor bildiğin. Bu yüzden fiyatları artıyor.

    1
    1 Yorumla
    • XIARESIX
      XIARESIX
      +1 yıl

      Nerden bildiğime gelirsek bizim şirkette bu hesaba çalışan birisi vardı

      Yorumla
  • Bilgilikız58
    Bilgilikız58 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 45%
    +1 yıl

    Artık lüks haline geldi maalesef
    Fındığı bizden 2,3 liraya ithal edip marka haline getirip yüksek fiyatlara satıyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • TantuniSultanSülüman
    TantuniSultanSülüman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 81%
    +1 yıl

    İnsan hayatından ucu bir şey kalamdi canım. ulkemde yiyiciler yüzünden...

    1
    0 Yorumla
  • Marslijooker
    Marslijooker Takip Et
    Xper 6 Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Cicibebe bile 10 lira olmusken bu fiyata sasirmiyorke 🙄

    1
    0 Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 372 cevap paylaştı.

    Artık Nutella almıyoruz. Torku Banada ile idare ediyoruz

    1
    0 Yorumla
  • Akınalp_
    Akınalp_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 88%
    +1 yıl

    Fındık ureticisiyim Mecbur alıyoruz insan sattığını yemeli 😂

    1
    0 Yorumla
  • eL_mACOo
    eL_mACOo Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Sizlere çok ayıp olmuş o malum özel günlerinizin ilacıydı vay fjdkdjdkdk 😁

    1
    0 Yorumla
  • _Slash_
    _Slash_ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Baya pahalıymış çok yediğim bir şey değil yerli markaları daha çok tercih ediyorum. 🙂

    1
    0 Yorumla
  • İtalyanKürdo
    İtalyanKürdo Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    “Torku alıyım bu sefer” dedim ve 40 lira ödedim, tadına da bayıldım.

    1
    0 Yorumla
  • 240mm
    240mm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    her şey ateş pahası da, senin Nutella fetisine hayranım ama 🤣🤣🤣

    1
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evet öyle her şey uçtu vallaha fiyatlara inanamıyorum görünce biri şaka yapıyor sanıyorum artık.

    1
    0 Yorumla
  • redkit_089
    redkit_089 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl

    Maalesef bende bu dertten muzdaripim onun yerine BİM deki diğerini alıyorum Nutella in yerini tumuyor ama

    0
    0 Yorumla
  • IRobin
    IRobin Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Hem pahalı hemde içerik olarak Almanya'daki nutella ile tat olarak fark var..

    1
    0 Yorumla
  • zabıtkatibi
    zabıtkatibi Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    İyi zam gelmiş bu zamların bize tek faydası obeziteden kurtarması olacak bence

    1
    0 Yorumla
  • bylamer
    bylamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 69%
    +1 yıl

    Kahvaltıda yemek lazım ama artık kahvaltıya zaman yok...

    0
    0 Yorumla
  • Ajan_07
    Ajan_07 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Canımızın yiyemediği çok seyler var bakalım o günler geri gelir mi hasret kaldığımız çok şey var

    0
    0 Yorumla
  • SonModelUye
    SonModelUye Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    40 lira para değil ki

    1
    9 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Bana nutella alır mısınız çok ihityacım var🥺

      Yorumla
    • SonModelUye
      SonModelUye
      +1 yıl

      tabii ki adresini ver 10 tane göndereyim kargoyla

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Eski karakolu soldan dönünce caminin arkasında ki sarı bina

      Yorumla
    • SonModelUye
      SonModelUye
      +1 yıl

      o binaya çok gönderdik hakkı doldu Ayrıca ciddiydim :D onlarca nutellan olur inşallah :)

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Güzel düşünceniz ve bonkörlüğünüz için dankeşön beyefendiciğim

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      ✨🙏🧸

      Yorumla
    • SonModelUye
      SonModelUye
      +1 yıl

      ne demek ne demek :) iyi akşamlar

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Size de 🤗

      Yorumla
    • SonModelUye
      SonModelUye
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • istedigiyerdeyım
    istedigiyerdeyım Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 71%
    +1 yıl

    yoo ben alırım sıze :d

    1
    5 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Kralllll 🤣🧸✨

    • istedigiyerdeyım
      istedigiyerdeyım
      +1 yıl

      parası önemlı degıl sen yeterkı adres gönder :D

    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Eski karakolu soldan dönünce ilerde ki caminin arkasındaki sarı ev

    • istedigiyerdeyım
      istedigiyerdeyım
      +1 yıl

      cok zekısın ya korkulur senden :D

    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Heheh danke well🤭

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Çocuk musunuz yemeyin sizde ya da uygun markalara yönelin, zaruri ihtiyaç zaten değil

    0
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      He mecbur öyle yapiciz artıkın

      Yorumla
  • AnneBenZombiOldum
    AnneBenZombiOldum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Aynen ya bi ayak fetişi yapacaz yapamiyoruz. Hep para hep para

    1
    0 Yorumla
  • mantıklıkonuştum
    mantıklıkonuştum Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Hiç aramam kahvaltımda, olsa yerim de olmasa da gozüm aramaz

    1
    0 Yorumla
  • thescorpion
    thescorpion Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 643 cevap paylaştı.

    neyse ki 1 seferde bitirilecek şey değil :)

    1
    3 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      1 waffle yapsak 2 sefer de bitiyooo😪

      Yorumla
    • thescorpion
      thescorpion
      +1 yıl

      hem zengin hem ağlıyo ya :)

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Cebim zengin damağım zengin 🤣

      Yorumla
  • ErenEnd
    ErenEnd Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 80%
    +1 yıl

    Eskiden alıyordum artık sarmıyor

    1
    0 Yorumla
  • Richardgör
    Richardgör Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Nutella benden dert ettiğine bak

    1
    0 Yorumla
  • agaRIOmee
    agaRIOmee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ağlama daha fazla zarar edersin 41 TL ona göre :)

    1
    1 Yorumla
    • agaRIOmee
      agaRIOmee
      +1 yıl

      Bu dünyada kimse için ağlamayın aksine sevinin kalan zamanınızı kurtardiniz sizi tebrik ederim

      Yorumla
  • balhatunn
    balhatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Alırız ama az yeriz kaşık kaşık değil🤣

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Evet en son kavanozu 70 TL oldu diyorlardı

    1
    0 Yorumla
  • Kankokusu31
    Kankokusu31 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ortam şartlarına göre hiç bir şey

    1
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7979
    Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl

    Evde her zaman bulunur.

    1
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 455 cevap paylaştı.

    Nutella almak bana göre hep lükstü

    1
    0 Yorumla
  • JemBey
    JemBey Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Ağla ağla açılırsın hanımefendi..

    1
    0 Yorumla
  • tahirbeyli
    tahirbeyli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Rıskını dert etme çunķü allah rızka kefildir amma amelere diyil

    0
    0 Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    Seyidoğlu yiyin asfg

    1
    5 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      O ne gıı ilk defa duydum

      Yorumla
    • zodyaklısamara_
      zodyaklısamara_
      +1 yıl

      Çikolata bi Nutella olmasada😂

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Denk gelirsem bi denerim bi nutella olmasa da dediğn gibi torkuyu da çok methettiler onuda denicem jdjdjd

      Yorumla
    • zodyaklısamara_
      zodyaklısamara_
      +1 yıl

      Hahah her şey pahalı yapacak bişiy yok kuzum 😂

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Haklısın samaracım katılıyorum 🤣

      Yorumla
  • umtşşşşşşş
    umtşşşşşşş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Sarelle 60 tl 🤪

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Aboowww 😮

      Yorumla
  • Mirkov
    Mirkov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Nutella yoksa kakao yiyin 🤣

    1
    2 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Heheheeh bu güzel espriydi ı like it 🤣🤣

      Yorumla
    • Mirkov
      Mirkov
      +1 yıl

      Umarım bunun zorundasında kalmazsın 😁

      Yorumla
  • isteklivearzulu
    isteklivearzulu Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Reva değil nutellasız enerjimiz hep duşuyor😅😅

    1
    0 Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 732 cevap paylaştı.

    Küçük boya düşelim bunda da

    1
    0 Yorumla
  • -MST-
    -MST- Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Büyük olanı bayadır göremiyorum piyasada

    0
    0 Yorumla
  • LadyKillerz
    LadyKillerz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Bir mesaj atar mıdınız bir şey soracam da

    0
    0 Yorumla
  • Cennetbenim
    Cennetbenim Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    okadar zararlıyken 5 kuruş olsa bile almam ya

    0
    0 Yorumla
  • Aksaraydelisis
    Aksaraydelisis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Şimdiye kadar hiç almadım. Gerek duymadım.

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Evet oldukça pahalı

    1
    0 Yorumla
  • KuralsızPatron
    KuralsızPatron Takip Et
    Xper 3 Yaş: 44
    +1 yıl

    Büyük olanı hiç bir yerde yok

    1
    0 Yorumla
  • RıfatŞen
    RıfatŞen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır Bu Reva Değil

    1
    0 Yorumla
  • Vaadhoo
    Vaadhoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    +1 yıl

    Regli geçiren kızlarımızın baş yardımcısı :)

    1
    0 Yorumla
  • Alfonzo3441
    Alfonzo3441 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Oooo My dad 🤣

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Alacak sevgilisi olmayan kızlar ağlayabilir :q

    1
    0 Yorumla
  • NorthLighTs
    NorthLighTs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çokorkrem bile luks

    1
    0 Yorumla
  • Seksedoyalım_mı545
    Seksedoyalım_mı545 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110
    +1 yıl

    deva değil

    1
    0 Yorumla
  • EtçilAmaEtYiyemiyen
    EtçilAmaEtYiyemiyen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zararlı zaten yeme

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Alışverişte Nutella almak lüks oldu sanırım, bu fiyat reva mı şimdi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nutella kaldırılıyor ne düşünüyorsunuz? 83 cevap verildi
Bu Nutella sizce kaç paradır? 19 cevap verildi
Nutella diyeti bozar mı? 24 cevap verildi
Bir dilim baklavanın fiyatı dudak uçuklatıyor. Artık baklava yemekte lüks mü oldu sizce? 19 cevap verildi
Şahin almak bile lüks mü oldu? 10 cevap verildi
Nutella'nın son kullanma tarihi olmadığını biliyor muydunuz? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨