Saçma değil değil mi? Ayakkabıdan hediye olur mu? Sizce beğenir mi?


Güzel Hediye Kardeşim 😊👍🏻 Kızlar Spor Ayakkabı Giyebilir Güzel duruyor Ama bu benim kendi şahsı görüşüm erkeğe spor ayakkabı Yakışmıyor ya Serseri ergen gibi gösteriyor ki bende zaten deri giyerim deri candır hemde siyah
Yanlış anlamayın ama. Ben kıyafet ya da ayakkabı şeylere karşıyım. Şey gibi oluyor, ben senin giydiğini sevmedim, ya da senin giydiğinde bı sorun var, yüzüne karşı diyemedim, sen anla diye bunu aldım. Gibi bir şey oluyor. Şahsen ben öyle algılarım. Bileklik, saat, kolye tarzı bir şey alsaydın keşke.
Beğenir bence bunlar gençler arasında trend zaten, beğenmezse yol ver kardeşim..
Tamam ablam :) beğenmezse ayrılırım
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim:)
Ayakkabıdan hediye olur hele beyaz ise :D mükemmel. Beğenir neden beğenmesin
Hele beğenmesin gözünün önünde ateşe verir yakarım bu ayakkabıları :)
Yok geri götür parasını al :D
Parasını alıp, parasını gözünün önünde yakayım değil mi? Evet Mantıklı:)
Yaa hayır :D parasını alıp neden yakıyorsun tee allaaam illa bir şey yakacaksan şu an giydiği ayakkabıları yak :D
Bak buda olur ayağındayken yakayım değil mi:) çok teşekkür ederim tavsiye için
Hayııır be adam çıkarsın ayağından 🤦♀️
Ee bunun zevki nerde ki 😀🙄😀
Ne bileyim “yakacam yakacam” diye tutturan sensin :D eski ayakkabısını yakarsan mecbur senin aldıklarını giyer
:) bak böyle düşünmemiştim...
Çok zeki bir kadınsın :)
😌✌️ tşkler
Hak ettin eig i :)
Onca fikir verdik burada, hak ettim tabii 😃 teşekkür ederim tekrar
:) ne kadar da mütevazi
Yakışmıyor bana :D
Saçmalama:) sana her şey yakışır
Mütevazilik dışında :D bu nedir arkadaş üç gündür bi iltifatlar 🧘♀️
Gerçeklerin adı iltifat olmuş 😀😀
Tamam tamam susuyorum🤫
😌🙈 teşşkküüür
Nii dimekkk :)
Cevap
33Cevap
"Bunun siyahı yok muydu acaba?" diye içinden geçirmeyen kadın bizden değildir dgdf
Güzel seçim
Bu ne ukala ukala cevap yani 😀😀😀😀
Dfsff sorma sorma
😀😀
Benim sevgililerim bana günahını vermedi.
Hediye hiç almadım.
Çok güzel bir seçim elbet beğenir 👍🏻
Üzdü, teşekkür ederim
Rica ediyorum, Allah mutlu etsin
Bana bir tane hayrına ayakkabı alan sevgilim olmamıştır ya nerde fakir varsa bizi buluyor 😂
Ne kadar da nicki ile doğru orantılı biri :)
Şunun 22 numarasından bulalımda bende sevgilime alayım. 😂
Oyyy yerim o sevgilini :) sarı paşama çok yakışır
😀😀😀ey allahm🤦♂️
Beğenir beğenmesi gerekiyor benim Sevgilimi alsa öpüp başıma koyarım Sevgilimi 😂
😀😀
Pü sana pü bacisina almadi bir kere, elin kızına aliyor🤧😄
Sana dünyaları alsam az ondan yani 🙄😀
İyi kurtardın 🤦😄
Kıvırmak benim işim:)
Neden olmasın ki gayet güzel olur. Hediyenin büyüğü küçüğü, güzel kötüsü olmaz. Hediye düşünülmesi bile insana huuzr veren bir şeydir.
Ayağında paralansin güle güle kullansin birlikte nice güzel yollarda yürüyün aşkla el ele
güzelmiş iyi günlerde kirletsin.
düşünüp alman bile yeter bence, ama o ne düşünür bilemem.
Ayakkabı güzelmiş bana hediye etsen çok sevinirdim sevgilin olacak şahısta sevinir heralde
Olur tabi. Önemli olan düşünmek.
Ne alındığı önemli değil
Hediye olduktan sonra ne olduğunun önemi yok emin ol sevgililer arasında...
Olur tabiki önemli olan düşünüb bisey alman hiç almamakdan iyidir
Beğenir çekirdek ya senin kadar centilmenini bulamaz
En mantıklı hediye grubu içindedir ayakkabı. Gayette güzel bir seçim yapmışsın, güle güle kullansın
kesinlikle hoşuna gidecektir; önemli olan hatırlanmak değer verildiğini hissetmek/hissettirmek zaten.
Tabi ki beğenir çok güzel olur hatta
Geçen sene sevgililer gününde eşimde ayakkabı aldım oda bana doğum günü hediyesi ayakkabı aldı ama ikisini parayı da ben verdin😂
yengemiz uzun boylu herhalde 😀
39 numara demenin daha kibar yolu galiba :)
evet :)
😀😀evet uzun
güle güle kullansın ayakkabı güzel
Teşekkür ederim:)
Onu düşünüp ona vadettiğin her şeyden hediye olur birisi maddi olur birisi manevi olur…
Hangisinin daha etkili olduğu kişiden kişiye değişir
Olur şekerim niye olmasın
Peki şekerim
Ne hediyesi olacak bu
Öylesine içimden geldi...
Geçen alışverişe çıktığımız da denemiş, beğenmiş ama sonra alırım ya demişti
Bende gittim aldım işte daha sonra
Anladım, olur tabi ki neden olmasın çok ince ve düşünceli bir davranış 🙂 doğumgünü yıldönümü vs ise belki daha romantik bir hediye iyi olurdu diye sordum 😄
Yok en yakın özel gün kadınlar günü gibi duruyor şu an:)
Her şeyi kutluyor musunuz 😊 yenge çok şanslı 😄
Kutlamaya çalışıyorum:)
Ne güzel ✨
Çok güzelmiş beğendim olur olur alabilirsin😂😂
Sen izin veriyorsan tamamdır:)
Olur ama bu ayakkabıdan olmaz
Neden? Bu ayakkabı olmaz?
Kaba
Peki teşekkürler düşünceniz için
Önemli olan duşunmen beğenir bence
Çok güzel bence. Saçma bulmadım.
1500liraya yaklaştı Air Force bi zahmet beğensin😂
Neden olmasın çok güzel olur
Neden olmasın çok mantıklı
Bunu bana alsan sana taparım knk sjsjsjdj
Ay neden olmasın bu nasıl soru çok da guzelmiş
Saçma değil. Gayet hoş bir hediye.
eğer ayakkabı buysa olurrrr
Olur bence gayet de güzel.
Ayakkabı güzel, kullanışlı da bir model 👍
Olur. Ayakkabı çok güzel ayrıca..
Olmaması için sebep yok.
Güle güle eskitsin. 😌
Parayla alınan herseyden olur
Neden olmasın? Düşünmüş almışsın.
Olur neden olmasın düşünmek zaman harcamakta bişiy
Gayet güzel olmuş
Olmaz mı güle güle giyinsin👍🏻
Beğenir gayet güzel..
Hediye olur neden olmasın.
Selam. Ayakkabı gayet hoş bir hediye
Olur tabiki önemli olan düşünmek
Olur ben şahsen kabul ederim 😄
Güzel ayakkabı çok beğenecektir eminim
Olur olur bence gayet iyi. 🙂
Olabilir, ayakkabı fena değil.
Çok sevdiğim bir ayakkabı modeli bence beğenir
olur ya niye olmasin hepsi olur
Sevgılının ayakları ayı gibi
Boyu uzun senin gibi güdük değil:)
Orijinalse olarr
Aksi mümkün değil
Ben bu ayakkabıdan almak istiyorum güzel mi sizce
Çok kaba duruyor mu gerçekte
Bence gayet güzel
Kadın reyonunda satılıyor ama 42 numarası var anlamadım 😃
Abi bi iki tane foto çekme imkanı varsa koyabilir misin. Hızlı resimden
gayet güzel, iyi günlerde kirletsin..
Bence güzel hediye kardeşim
Niye saçma olsum gayet kullanışlı güzel
Olur
Olur neden olmasın
Guzel bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?