...
Girdigim her marketten pahali cikolata ve esya çalma isteği?
...
Tatlım bu çok sakıncalı bir davranış yüz kızartıcı bir suç yani fahiş fiyatlardan zamlardan sonra böyle bir istek gelmesi gayet normal bir şey ama kendini kontrol altına almalısın dizginlemelisin aksi takdir de geri dönüşü olmayan büyük suçlar işleyebilirsin sende o potansiyel var gibi ama hiç gerek yok böyle şeylere kuzucum siciline işler ve yarın öbürgün bir işe girmek istediğin de ya da bir mülakata katıldığın da karşına çıkar sana engel olur pişman olursun kafanı duvarlara vurursun o yüzden beyninden defet bu düşünceleri 🤗
Cok tesekkur ederim kurtulcam insallah bu dusuncelerimden cok haklisin🙏🤗⚘
Rica ederim ben sana güveniyorum ✨🤗🌼
Cevap
8Cevap
Sen kendine engel olamıyorsan ya yakalanacaksın ki istemezsin travma olarak kalır. ya da tedavi olacaksın
Hehhe:) bide markalarinida nasil belirtmis , psikologla görüsmen faydali olur , böyle sorunu olan insanlar var senden baskada.
Ise yaramaz ki markete gitmesem daha iyi sanirim
Hastasın tedavi ol derim, insanları zan altında bırakmayı kesmelisin
Peki
Sana hırsızsın felan demedim yanlış anlama , başın belaya girmesin
Haklisin ya hirsizim resmen param olsa bile pahali diye almiyorum bedavadan benim olsun diyorum
Biraz da yüzsüzlükte var gibi yanlış anlama
Hic markete girmeme gibi bi karar aldm bakmadan hizlica alip cikicam ihtiyacimi obur turlu hemen cebime atasim geliyo
Tedaviye yanıt verirsin , tebrikler 👏👏👏👏👏
Haram abla yapmaaaa
Bi psikoloğa gidin bence daha fazla ilerlemeden
Seni bi kere yakalayıp polise versinler bu istek biter
Allah korusun sus kiz
Yoo neden susayım hak ediyorsun bunu.
Bir yardım alabilirsin psikolojik bir sorunun olabilir
Çalma orada ye😆😆😆😆
Calip koleksiyon yapiyorum bitmesin gormek hosuma gidiyo😅😅
Canın çektikçe git gör markette, yemenin cezası yok
Psikoloğa gitmelisin bence durum ciddi
😔🤷♀️
Tedavi olacaksın kleptomani senin hastalığının adı
Ya megersem bu eskiden beri varmis bende oturdum dusundum farkinda olmadan begendigim herseyi almisim
Ilac mi kullanmam gerek
Yakalanırsan arka odaya çekerler...
Allah korusun bi kez yakalanmstm kendime ait olmayan birinin bilgilerini verip yirtmistm
Tamam tesekkur ederm
Kalbimi çalma da ne yaparsan yap kızım
Kalp calmiyorum kalpsiz insanlarin kalbi 5 para etmiyo cunku 🤮
Laf soktuğunu mu sandın haha
Heyecan arıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar