Bu millet nasıl pazarlık yapmış böyle yav? 8 binlik telefonu 6 bine aldım diyor. 1000 tl’lik ayakkabıyı 289’a aldım diyor. 1000 dolarlık tv’yi 780’e aldım diyor. Hangi satıcı böyle indirim yapar? Ben bunu teklif etsem adam der ki gel domalayım bari beni dik der. İndirim denilen şey en fazla 20-25 lirayla olur. Ondan fazlası kurtarmaz. Ben satıcıyla hiç indirim konuşamıyorum. Neyse alıp çıkıyorum. Çünkü yapmıyorlar. İnternette de fiyatları iyice araştırıp hatta not alıp hangisi ucuzsa yorumlara bakıp öyle yaparım.