
Benim çocuğum yapsa çocuğu cami önüne bırakırım galiba gkgkg

Kuru neden çarptın orayı anlayamadım? 1800 doları birim olaraktan düşünmek gerekir, bu bağlamda 1800TL'lik alışveriş faturasından bahsedebiliriz. Açıkçası duruma göre tepkim değişirdi ama çok kızmadım, iki yaşındaki bir çocuk bunu yapabiliyorsa sorunu kendimde arardım.
1800$ bisey değil ki! Turkiyedeki 2000tl gibi düşünün çok mu para! Abdde para kazanmak zor değil ki. Bence pek kızmamıştır. Çünkü burada birim olarak bazı birimler turkiyedeki insanlardan fazla para kazanıyor. Mesela organize sanayide çalışan isçiler burada en kötüsü 3500$ kazanıyor 12000$a kadar çıkıyor. 1800$ Sadece Turkiye'de büyük para...
Benim yeğenlerim bilgisayar Tlfon larımı kırdı tamir bile olmadı toplam değerleri en az 30 bin ama bişi yapmadım ne yapacam onların öptüm ve sinirden ağladım tüm dosyalarım tüm programlarım gitti 3 yıllık emek gitti ama yapacak bişi yok
Ne aldığına da bağlı sanki biraz tabi birde 25 bin lira olunca göze çok geliyor ama 1800 dolar olarak bakarsan da o kadar aşırı değil oradaki birinin gelirine göre
Cevap
71Cevap
bişey yapmam çocuğumdan önemli değil 2 yaşında ki çocuğu dövecek değilim ona bişey olmasın, suç bendedir üstelik demek ki yeteri kadar çocuğumla ilgilenememişim hangi boşlukta yaptı bunu kendime kızarım
Telefondan uzak kalması gerekir. Ve yaptığı harcamadan dolayı bir süre istediği şeyleri alamayacağımızı hissettirirdim. Çocuklar iki yaşında da olsa bu tür cezalandırmaları anlıyorlar. Ama asla kızıp bana karşı duvar örmesini istemezdim.
Olayı çarpıtma hacı onlar saati 17$ a calısıyor yani 1.800$ Onlar 13 günde calısıyor kazanıyor
Türk parası birimi ile 2 bin TL de ona sen
Gavur memleketinde yaşasam, 1800 dolar para değil.
Türkiye'de 25 bin lira güzel para, o çocuğu çıktığı yere geri sokarım, anasıyla birlikte sokağa atarım..
ABD'de olsam iki haftada çikarırım zaten o parayı canı sagolsun derim de Turkiyede işler biraz karışabilir hocam
😱😱 Ondan değerli değil, ne yapalım atsan atılmaz satsan satılmaz sjsjsj üstüne bir bardak soğuk su içerim ve çocuğumu öperim
2 yaşındaki çocuğun eline telefon veren anne babalar hakeder bence tepki vermeyede hakları yok.
Onu yapabiliyorsa o yaşta beni de skse sesim çıkmaz
2 yaşındaki çocuğumu üniversiteye yazdırırdım, bunu yapması için dahi olması gerek çünkü onca güvenlik kilidi onay kodunu anlayıp başarmış kral :D
aldıklarını iade ederdim :) ne yapayım yani çocuğun eline vereceğim telefonda herhangi bir kredi kartı bilgisi v. s. bırakmazdım :D
geri yollarlar artik hayat çok kolay 🤣
ben sadece gülerdim çen nereden ögrendin bıdık benim kücük zeka küpüm derdim 😍
Umarım bilgisayar falan almıştır dolar arttıkça pc fiyatlarıda artıyor 😂 hayatta kızmam böyle bişi yaptıysa 😂
Benim yiğenlerde böyle ya. Daha okula başlamadan internet bağımlısı oldular. Şimdilik alışveriş yapmıyorlar.
Geri iadesi için görüşürüm lakin yani 2 yaşında ki çocuğa bırak telefonu tablet bile vermem eline ensturmandir güreş tutmasini falan ogretirim
Çocuğu cami önüne bırakmaya hakkın yok çünkü o yaşta telefon verip kontrol etmiyorsan hakediyorsundur. (Sözüm sana değil örnek verdim sadece)
Aferin çocuğuma derdim sefan olsun. Benim bebişim alılverişmi yaparmış.😂
1800 dolar önemsiz orada yaşıyor olsam ama 25 bin koyar
İlk önce şok olurum ama daha sonra gülerim yani kahkaha atarım
Küçük çocuğun eline telefon verirsen olacağı bu olur
Geri iade ederim ürünleri otomatik kartım telefonuma da bağlı değil ayrıca çekemez yani
Benim yeğnim 500 TL'lik oyun satın almıştı hesabım üzerinden 😐😐
1800 dolar bir şey değilmiş. Birim fiyatını esas al.
Birimi hesapladım 13 gün iş gününe denk gelşyor Buda 2 bin civarı 2 bin sen de düsük
Hacı 1.800$ diyor aen nerden çıkarsın sen 2.800 ü 😂
1.800 dolar diyor soruya iyi oku 13 günde kazanılıyor
Ha anladım asgari ücret 2.800₺
1.800₺ yi çocuk harcamış yani asgari ücret yarısı
Eee ben ne dedşm
2 bin TL denk gelşyor dedşm
Eee
Asgari ücret yarısı kac
Aynı hesap aynı mantık 2 bin video 1.950₺
Aldığı ürünleri iade ederdim, ama çocuğuma telefon vs vermeyeceğim böyle bir sorun yaşamam
Aman tanrım derim bi sonra kendime kızarım bu çocuğun eline hangi akılla telefon verdim diye
Dert bu olsun iade edilir bir şekilde hal edilirdi
Yaramazlık bitmez asla
Türk lirasına çevirmeniz çok saçma. 1800 dolar harcamış işte...
Kart numaranızı kaydedip böyle sorumsuz davranıyorsanız cezayı çocuğa kesmek doğru olmaz 😄😄
Yorumlar şaka demi 😂 evlat bu evlat yani düşünüyorum gelir iyiyse seslenmez insan iade eder
İyi de onlar için 1800 çok küçük bişey niye Türk parasına çeviriyosunuz anlamıyorum
Sjsj kendime söverim nasıl olurda limiti açık bıraktım diye
Sıkıntı yok benim için istediği kadar alışveriş yapabilir
1800 dolar da öyle ah vah bir para değil Amerikalılara göre
Ki olayın doğru olduğunu da sanmam bankalar canım değil, genelde haberdar ediyorlar nedir lan bu diye
Tek olasılık kartların zaten bunun çok üstünde ödemeler için düzenli kullanılması. O zaman da zaten o aile için pek önemli bir para değil anlamına geliyor
Telefona ekran kilidi koymadigim anlamina gelir bu demekki hak etmisim:)
telefonları da alışverişe niye açık bırakıyorlar ki insanlar
😂demet akalının işine döner ondan sonra al başina belayı ve zor durum yaşamak istemezdim
Bir şey demem t*şş*kların sağolsun evladım derim sskssjsjsksl
Ürünleri iade etmeye çalışırım. Ancak hem kendime hem eşime bayağı bir kızarım
Türkiye de sıradan bir aileye koyar 😀ama amerikada sıradan bir aileye bu alısveriş çerez gibi gelir
Amcamın oğlu benim karttan roblox almış hemde baya yüklü 😂
Evinin adresini nasıl yazmış peki alışveriş sitesine?
ailenin canım sanal kart kullanmazsa böyle olur direk kartı tanımlamak nedir alışveriş sitesine gerzolar 😂😂
Ben bunu inanmadım bence annenin başının altından çıkıyor da işte çocuğa suçu atmış 😂
Maddi olarak bir sorunumuz yoksa fazla üzerine gitmezdim sanırım
değil 25 bin 2500 tl bile limitim yok o yüzden alamaz
gkgkg
çocuğunun değeri 25 bin TL ise camiye bırakmana gerek yok galiba ben satın alırım galiba, en azından daha iyi koşullarda büyütürüm galiba
gkgkg
1800 birimlik alışveriştir o. 25.000’lik olsa duramazsınız.
Ani kalp krizi ve ben mefta çocuğa bişey yapamam bile
Canı sağolsun. Yapacak bir şey yok. Geri iade ederdim.
Yav onu nasıl becerdin diye düşünürdüm aldığı şeylere bakardım tciari kafasını ölçme amaçlı
Geri iade yok mu sjshsj olmadı babişkosu öder haahahahahahahahahahhaha
sahibinden 25bin TLye beyni olmayan çocuk (dünyada ilk beyni olmayan çocuk)
Kalp krizi.. çocuğuma telefon vermem.
2 yaşındaki çocuğumun eline telefon vermem.
2 yaşından itibaren çalıştırmaya başlarım, net..
Belki güzel şeyler almıştır jsjsjsj
Geri iade ederim. Sorun çözülür.
Canı sağolsun bebeğimin 💕
Evin önüne tezgah açıp aldıklarını sattırırdım 😂
İade ederim no problemo
eskiden olan çocuğum :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?