Kuzenim kız arkadaşına evlenme teklif edecek ve benden ona yüzük konusunda yardım etmemi istedi. Dikkatimi en çok Altınbaş pırlanta yüzükler çekti. Klasik tek taşların yanında baget modellere de bayıldım. Ancak sanırım ben klasikçiyim ve tek taşlar daha çok hoşuma gidiyor. Siz evlenme teklifi alacak olsanız hangisini tercih ederdiniz?
Altınbaş pırlanta yüzük ile evlenme teklifi alsan tek taş mı isterdin baget mi?
Selamlar. Öncelikle altınbaş çok güzel bir marka ve neredeyse tüm ürünlerine bayılıyorum. Vitrinin önünden geçerken hepsi benim olsa diye aklımdan geçirmiyor değilim. Sorumuza geri dönecek olursak da kesinlikle ama kesinlikle tektaş ile evlenme teklifi isterdim. Ben bagetleri teklif için uygun bulmuyorum nedense. Evlilik yıl dönümü hediyesi olur gibi geliyor bana :)
Baget yüzükler çok hoşuma gitmeye başladı, ben tektaş olmasa da olur diyenlerdendim normalde yani bu yuvarlak klasik modeller için. Fakat baget yüzük için aynı şeyi söyleyemiyorum, çok çekici duruyorlar :D Gold rengini daha çok severim.