Sevgilim bana beğenmediğim bir hediye aldı, hemde ikinci kez aynısını yaptı. Siz olsanız ne yapardınız?

Yurt dışında yaşıyorum. Türkiyeden bana doğum günüme hediye gönderdi. Daha öncede göndermişti bana hediye bu sefer yine aynısını aldı. Şal aldı bana. Taa kaç kere ima ettim her şalı bağlayamadığımı. Bazı kumaşların fazla kalın veya fazla kaygan oluyor. Beni düşünüp alması beni mutlu ediyor ama ne bileyim, daha önce aldığını da kımaşından dolayı belki iki kez bağlamışımdır. Şimdi ki gönderdiği de yine ayni rengi de çatlak Bi renk. Bağlarım sıkıntı yok ama ne bileyim ya 😔 hadi bana hediye hazırladın Bi tane not falan yazıp koysaydı ya paketin içine 😓 en çokta bu üzdü
Sevgilim bana beğenmediğim bir hediye aldı, hemde ikinci kez aynısını yaptı. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla