Alışveriş & Hediyeler konusunda 362 cevap paylaştı.
Kimin aldığına bağlı beni gerçekten tanıyıp seven bir sevgilimse koymaz
Veya yakın arkadaşımsa dostum diyebileceğim kişiyse yine koymaz aksine sevinirim bana verdiği değeri gösterir bu tabi pahalı hediye almak değerle çok alakalı değil ama birisi için eğer durumu da müsaitse insanın cebine kıyması çok romantik veya düşünceli bir hareket
Bence değil. Neden olsun ki? :) Birine aldığın en küçük hediye bile ona değer verdiğini gösterir. Hediye pahalı ya da ucuz olsun ama özenli hazırlanıp verilmiş olsun. Bir de verdiğin kişinin düşünceleriyle de alakalı bu biraz. Mesela maddiyatı iyi olmayan bir erkeğe pahalı bir hediye verirsin; o bu verdiğin hediye karşısında mutlu olup hiç kendi aşağılanmış olarak düşünmezken;bir başka maddiyatı iyi olmayan bir erkek, bir kadından aldığı pahalı hediyeye karşılık çok mutsuz olup kendini aşağılanmış hissedebilir. Kısacası bu kişilerin düşünceleri ve kişilikleriyle alakalıdır.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 373 cevap paylaştı.
Aranızda ki bağa bağlı ama benim başıma böyle bir şey gelmiş olsaydı ne kadar yakın olursam olayım bende hediye almak istediğimde denk bir hediye almaya çalışırdım. Bu da sıkıntılı bir süreç olabilir hediye alacağın kişiye.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 387 cevap paylaştı.
Pahalı hediyeler gururu yaralar dolayısıyla tutkuyu da yaralar. Hoş değil bence, bir kadın sevdiği erkeğe O'nun kendisini özgüvenli ve minnetsiz hissedeceği hediyeler almalı. Aralarında samimi bir para alışverişi olabilecekse bile bu erkeğin gururu yara almadan yapılmalı. Çünkü erkeklerin en önemli ve hassas bölgeleri esasen gururlarıdır...🦄🍀🍏⭐❤️
Haftalik 10 tl harcligi olan biriydim 18 yasinda lise ogrencisiyken. kiz arkadasim ise milyonlarla oynayan cok zengin birinin kızıydı. onun haftaligi da 1000 tl yi gecerdi genelde. kendisine araba almak icin biriktiriyordu harcligini. ve bana dogum gunumde sürpriz yaptı. o parayla 2 tane honde cbr 600rr almıştı. onun icin cok siradan birseydi. ama ben saskinliktan afallamistim.35bin tl kadar bir para harcamisti bir motorsiklete. ve ben kabul etmedim. ne yaptiysa kabul ettiremedi. madem istemiyorsun ben de binmeyecegim diyip iki motoru da dayisina hediye etmisti. beni incitmemisti ama fakir oldugumu hatırlatmıştı. o motoru kabul etseydim her dokundugumda bunu hatirlayacaktim.
Fakir ama gururlu 😅çıtırın instası? Belki abisi falan vardır hahaha dolar 15 e giderken Almanya biletimizi alırdı en azından 🤐şaka bir yana iyi yapmışsın 👍🏻
Abisi yok. citir da nerede bilmiyorum. kanser olmuştu bu yuzden onun gözümün önünde eridigini goruyordum. o bunu istemedi ve bi sabah kisa bir veda mesajiyla çıktı hayatımdan.2 sene boyunca onu aradim. hayatimin en zor iki yiliydi. ama bulamadim. umarim guzel bi hayati vardir. belki evi ve cocukludur. ama olene dek gogsumdeki bir yara olarak kalacak
çoğu kişi mahçup olur filan yazmış ya inan mahçup filan olmaz sevinir hoşuna gider ama şöyle bir durumda onu zor duruma sokarsın eğer maddi durumu yoksa onunda sana hediye alması gereken bir durum olursa maddi değeri seninkine denk bir hediye almak isteyecektir işte o zaman sıkıntı yaşar ben karşılık beklemiyorum desende bunun illa bir karşılığı olmak zorunda buna göre düşün ve alacağın hediyeye karar ver
Alışveriş & Hediyeler konusunda 372 cevap paylaştı.
Maddi durumum GC veya Emporio Armani almaya uygunken Rolex hediye edecek birisi zaten hayatımda olamaz. Benim çevremdeki insan da alacağı hediye de zaten bana uygun seviyede olur. Hediyenin karşındaki kişiyi ezmek değil mutlu etmek içn alınması ve ona göre seçilmesi gerektiğinin idrakinde olmayan dostum veya arkadaşım hiç olmadı, olmasın da.
Durumuma iyi diyemem (göreceli). Her zaman sevmişimdir pahalı hediyeleri. Hiç de mahcup olmam. Daha fazla sevinirim. Hediyeyi de daha çok severim. Tabi genel açısından düşünüldüğünde bence mahçup olur durumu iyi olmayan bir erkek.
Aşağılık kompleksi olmayan bir erkekse hoşuna gidecektir. Ben de fakir bir öğrenciyim mesela. Ama çok pahalı bir hediyeyi de kabul etmek istemezdim yine de. Bilmiyorum. Çekinirdim yani. Ama çok mutlu olurdum.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 461 cevap paylaştı.
Karşılık olarak o kişi de bi hediye almak istersee maddi olarak gücü yetmezse üzülebilir veya karşılığında pahalı olmayan bir hediye alırsa mahçup olabilir.. O yüzden normal düzeyde hediye tercih edilmesi kafi..
Erkek yönünden gurur kırar illaki yediremez kendine aslında bunun erkekle de alakası benimde durumum olmasa sevgilim bana pahalı bişi alsa bende mahçup olurum
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Önemli olan hediyenin fiyatı değil karşıdaki insani rencide mi eder mutlu mu eder yoksa hic etkilemez mi? Önemli olan aldigin hediyenin kiside oluşturduğu histir
Erkekleri aşağılamak küçültmek yerin dibine sokmak güzeldir gerek maddi olarak gerek verilen emirlerle gerek döverek gerek söverek her türlü aşağılanmak bir erkeğin alabileceği en büyük ödüldür
Problem olan pahalı hediyeyi almak değil, karşılık veremeyecek durumda olmak. O yüzden evet, mahcup edebilir karşı tarafı eğer karşılık verebilecek durumu yoksa.
İnsandan insana değişir hediyesini kabul edeceğim kişiyle olan bağım çok önemlidir buna orantılı şekilde bir hediye alıyorsam kabul edebilirim afaki bir şey ise nasıl davranırım hiç bilmiyorum.
hediye mutlu etmek için verilir mahcup etmek için değil durum önemli değil mutlu olsun yeter ne çok pahalı ne çok ucuz sevceğini düşündüğüm bir hediye alırdım ve fiyatını söylemezdim çünkü fiyat da önemli değil mutlu olmayacaksa pahalı hediye almanın bir anlamı yoksa mesela paaranın bir önemi yok karşımdaki mutlu olsun benim için yeter
Mahçup hissedeceğini sanıyorum. Kadın olarak bende mahçup hissederdim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Mesela eğer sevgilim ise dikkat ederim onun bütçesi 100 tl ise ben 1000 tllik hediye almam çünkü mahcup olabilir. Kişiden kişiye değişir ama, herkes böyle değildir.
Karşındaki kişinin kişiliğine göre değişir. Kişi vardır. Düşünmüş ve almış der. Mutlu olur. Kişi vardır. Kendini mahcup hisseder. Çünkü bu kız bana bunu alıyor da ben buna onun bana aldığı gibi pahalı hediyeler alamam der ve altında ezilir.
Sevinir ama sana hediye alacağı zaman oda mahcup olmamak için pahalı hediye bakar buda onu zor duruma sokar maddi değilde manevi açıdan yüksek bı hediye alsan daha çok sevinir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gold digger bir erkek için hayır mahcup edici değildir