Meleklerle iletişim kurma konusuna inanıyor musunuz?

Ben böyle bişey olduğunu bilmiyodum ama geçenlerde faceten bi arkadaşımla konuşurken bundan bahsetti sonra şu an üstünde gri eşofmanın var çalıştığın defterde 60. sayfadaşın bişeyler içiyosun falan dedi ve hepsi doğruydu sonra bi kaç defa daha böyle şeyler söyledi hepsi tutuyodu dün araştırmaya başladım gerçekten böyle bişey varmış meleklerle konuşmak, iletişim kurmak falan. aranızda bu konu hakkında bilgisi olanlar var mı?
Meleklerle iletişim kurma konusuna inanıyor musunuz?
Cevapla