Alışveriş & Hediyeler Hiç montum yok şu an almayı düşünüyorum? Sizce mont nasıl? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Fiyatıda çok uyguna ☺️ Güncellemeler+1 yıl Boş yorum yapmayın düzgünce açıklayın Güncellemeler+1 yıl Geçen yılki 1 montunu sattım çok bol olmaya başlamıştı , 2sinide hediye vermiştim Hiç montum yok şu an almayı düşünüyorum? Sizce mont nasıl? Cevapla Mont Soruları Fiyat Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Bytheway77 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Tatli bir mont ama her zaman giyilmez kombinlik yani fiyati ucuzsa ve bir kac montum var donerek giyerim diyorsan alinir. Ama ben olsam almazdim 5/10 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet aynen 2 gün idare etmelik alacağım 50₺2 . el giymemiş hiç öyle diyir Yorumla
Façaşahin Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Eğer bir unicorn olduğunu düşünüyorsan gayet tatlı görünüyor... 0 0 Yorumla
casperman Takip Et Xper 6 Yaş: 53 , eic 36% +1 yıl 10 yaşında filan ufak kardeşin varsa ona al bence ama kendine asla alma 🙂 0 0 Yorumla
Mavi421 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bence alma çok göz yorucu bir rengi var karışık yani onun yerine bej taba rengi bir şeyler bakabilirsin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 50₺bu mont , nereden bakacağım hiçbir yerde yok Yorumla
YineBeeen Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kotu :dd kis icin sicak tutmaz birde 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Nesi kötü?1 hafta idare edecek şekilde sonra başka bir mont alacağım şu an mağaza gidip akacak vaktim yok Internetten bunu beğendim Yorumla YineBeeen +1 yıl Renk renk seyleri pek guzel degil bence Yorumla
alicanonk Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 84% +1 yıl harika 🙂 mont kullanmiyomuydun yok demiasin 0 0 Yorumla
Yotta_Yocto Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Ben bayıldım monta. Bence hemen almalısın. 0 0 Yorumla
90lardanım Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Küçük kuzenim bile giymez bunu kusura bakma 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Niye? Yorumla
osmanborlu Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl bayan montu cok guzel rengareng almalisin markami 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Tatli bir mont ama her zaman giyilmez kombinlik yani fiyati ucuzsa ve bir kac montum var donerek giyerim diyorsan alinir. Ama ben olsam almazdim 5/10
Evet aynen 2 gün idare etmelik alacağım 50₺2 . el giymemiş hiç öyle diyir
Eğer bir unicorn olduğunu düşünüyorsan gayet tatlı görünüyor...
10 yaşında filan ufak kardeşin varsa ona al bence ama kendine asla alma 🙂
Bence alma çok göz yorucu bir rengi var karışık yani onun yerine bej taba rengi bir şeyler bakabilirsin
50₺bu mont , nereden bakacağım hiçbir yerde yok
Kotu :dd kis icin sicak tutmaz birde
Nesi kötü?1 hafta idare edecek şekilde sonra başka bir mont alacağım şu an mağaza gidip akacak vaktim yok Internetten bunu beğendim
Renk renk seyleri pek guzel degil bence
harika 🙂 mont kullanmiyomuydun yok demiasin
Ben bayıldım monta. Bence hemen almalısın.
Küçük kuzenim bile giymez bunu kusura bakma
Niye?
Beğenmedim 👎
bayan montu cok guzel rengareng almalisin markami
Çok hoş ben e
Hayırlı olsun
Rezalet kötü