
Biliyorsunuz artık çoğu markette balık bile satılıyor. Peki siz et ve tavuk ürünlerini marketlerden alıyor musunuz?

Marketten alıyoruz.. türkiyede kasaplar var. Ama bşz yurt dışında yaşadığımız için büyük avm lerden ve hafta içi bazen küçük marketlerden alışveriş yapıyoruz.
Küçük marketlerde fiyatlar her yerde sabit
Büyük avm lerde tl ile 5 tl daha düşük fiyata alabiliyoruz.
Tavuk alıyorum ancak kırmızı eti kasaptan almayı tercih ediyorum
Et tavuk almam. Hrjym
Cevap
15Cevap
Tavuk alışverişlerini ve et alışverişlerini genelde kasaptan yapıyoruz ama kasap kapalıysa falan nadiren marketten yaparız.
Yaparım. Yapıyorum da illede kasap diye tutturmam :)
Alıyorum çünkü bulunduğum semte kasap dükkanı bize çok uzak kalıyor balığıda alırım günlük geliyor sezon boyunca
Kendi kasabımız var oradan alırız. Güvenilir ve taze her zaman. Market ürünlerine bu konuda güvenmiyorum
burada kasap olmadığı için sürekli yaptığımız şey..
Kurumsal firmalar yerine tarım kredi kooperatiflerden alırım. Ne şekilde geldiğini bildiğim için.
Bildiğim, güvendiğim yerlerden alışveriş yaparım genelde.
hee marketten alıyoz kasabamı gidelim bide onun için
Almiyoruz kendi bildigimiz yillardir tanidigimiz kasaptan aliyoruz
Her işi ehline bırakmak lazım.. ben alacağım zaman kasap tercih ediyorum.
Et kasap tavuk market ola bilir acilse.
Alırım, daha güvenilir geliyor.
Kasap varken marketten alınmaz.
Genelde market gibi tek yerden alırım her şeyi.
Hayır marketten almayız tanıdık kasap var
et değil ama tavuğu aldığım oluyor
Marketten pek almayız
Yok valla artık martı eti yiyoruz ailecek
Yani bu ülkede evet ama Türkiye de nadirendi
hayır ben kasabı tercih ediyorum..
Yapmammm
Yaparım
Olabilir.
Evet
Evet
Evet alıyorum
A101 den alirim😂vazgecilmezim
Alıyorum taze oluyor
Kasap genelde.
Bazen yapıyorum
Yaparım.
Yapıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?