

Koton
Stradivarius (derili olan )
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Ay ankette yanlışlıkla Stradivarius seçeneğine bastım ama Koton diyorum kotonun daha sıcak tutar bence ve daha kullanışlı. Yıllar boyu kullanacağını düşünüyorum 2. yi tercih etme bence 1. montu al hem daha güzel daha şık estetik daha göze hitap eden cinste bir monta benziyor.
Ben Koton diyorum hem daha kullanışlı hem daha sıcak tutar hem de daha şık bence tercihin ondan yana olsun.
Cevap
4Cevap
Stardivariusabuk yıpranır deri değil panzot oluyor onlar esneme payı da olmadığı için ya da küçük bir sürtünmede hemen çizilip açılıyor
Net söylüyorum tekstilciyim
Koton bir tık değil 10 adım önde :)
Deriden kolay kolay kır çıkmaz zor çıkar şişme daha iyi ama şık olmak istersen deriyi al ;)
Deri daha çok hoşuma gitti duruşunda bir hava var bence
Kotonu daha iyi buldum. Yaka kısmı daha hoş
Stradivarius daha iiyi.
Derili olan
2 daha güzel
Koton çok güzelmiş
ikisi de traş
boyun kaç?
o resimdeki kız en az 180 . sende o şekilde durmayacaktır. teseddürlü kadın şişme pardesüsü gibi duracaktır.
o zaman alabilirsin ikisinden birini.
deri olan
bence 2. si
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?