Merhaba, bana alışveriş yapmak, para harcamak cidden kendimi berbat hissettiriyor. Fiyatlar bu kadar yüksek iken insanlar hâlâ nasıl keyifli keyifli alışverişlerini yapabiliyorlar ki. Aşırı zengin olsam bile keyif almam galiba. Sonra birden aklıma iş bulamayanlar ve asgari ücret ile çalışan insanlar geliyor çok daha kötü oluyorum. Üstüne kalabalığı ve evden uzak bir yerde olduğumu görünce biraz daha kötü oluyorum. Sanırım alışveriş yapmak benim için bir eziyet. Ama gerçekten keyif alamıyorum ilgincim galiba.