Satılan şeylerin fiyatı mı çok uçuk, ben mi çok pintiyim?

Bugün carrefoursa'ya gittim ve bir tarağın 70 lira olduğunu gördüm. Normal, basit bir tarak. Herhangi bir özelliği yok. Bu normal bir fiyat mı yoksa ben mi fazla cimriyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soru neden popüler oldu hiçbir fikrim yok fakat teşekkür ederim.
Satılan şeylerin fiyatı mı çok uçuk, ben mi çok pintiyim?
Cevapla