Bir arkadaşımın yeni doğan bebeği için minik bir alışveriş yaptım. Kendim için yaptığım aylık kıyafet harcamasından daha fazla tuttu. El kadar 30 cm içlik tulum neden 70 TL yaaa. şaka mı bu...
Bebek kıyafetleri yetişkin kıyafetlerinden daha pahalı. Neden?
İşte el kadar olduğu için pahalı.. büyük parçalar daha kolay dikilirken, küçük parçalar daha dikkat gerektiriyor.. saatlik üretim azaldığı için maliyet olarak fiyatlara yansıyor.. tabii bir de fırsatçılık var hamurumuzda.. mecbur alacak diye düşünüyorlar..
Alışveriş & Hediyeler konusunda 936 cevap paylaştı.
Bebek kıyafetleri almak bir ihtiyaç, yetişkin kıyafetleri almakta bir tercihtir. Sektörde bunun farkında. Yetişkin birisi yeni sezon tişört almadı diye çıplak kalmaz ancak bebeğe yeni kıyafetler almak mecburi oluyor. hergün büyüyorlar.