Alışveriş & Hediyeler Sevgilimim doğum gününde 5 litrelik Ayçiçek yağı alacağım nasıl bir hediye olur? Mikropbacısı Takip Et Xper 5 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Çok mu değerli olur acaba kabul etmez mi Güncellemeler+1 yıl ya da 5 paket margarin mi alsam Sevgilimim doğum gününde 5 litrelik Ayçiçek yağı alacağım nasıl bir hediye olur? Cevapla Doğum Soruları Hediye Soruları Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
saat4 Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl kondom çamaşır geciktirici filan duyduk ama ayçiçek yağı ilk kez duyuyorum. Fantezi dünyanıza hayran kaldım 0 0 Yorumla
Hayatgercek Takip Et Master Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 670 cevap paylaştı. Dalga geçen bir soru olsa da yapma bunu, evet değerli bir ürün olsa da hediye olarak olmaz... Karşılaşacağın yüz ifadesi şu😏 0 0 Yorumla
Bambaskabirii Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Zeytinyaği alin zararli olmasin, sağlığını düşündüğünüzü düşünür 0 0 Yorumla
donducakss Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Alma be niye alıyon Yağ çok kıymetli parana yazık 0 0 Yorumla
McLareN558 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 69% +1 yıl Ooo çok pahalı bir hediye kardeş ;) küçük bir pırlanta alsaydın daha uygun olurdu ;)) 0 0 Yorumla
Dangark Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 68% +1 yıl insan kendine neyi layik gorurse sevdigine de onu alirmis :p 0 0 Yorumla
BiMacchiato Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 84% +1 yıl Yanına ikramlık patates al 1 kilo o zaman güzel Bi hediye olur hxbxbxnxnx 0 0 Yorumla
kralicem_xo Takip Et Bilge Yaş: 27 +1 yıl Yanına da 1 paket soğan halkası ve patates kızartmasj al 0 0 Yorumla
BirYudumŞarap Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl oha abartma 5lt yağ ne onu düğününüzde takar biri sonuçta ciddi değilsiniz al bi margarin yeterli 0 0 Yorumla
Impty Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Al ama hemen kullanmaması için uyar mâlum yıllandıkça olmasa da haftadan haftaya artıyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
kondom çamaşır geciktirici filan duyduk ama ayçiçek yağı ilk kez duyuyorum. Fantezi dünyanıza hayran kaldım
Dalga geçen bir soru olsa da yapma bunu, evet değerli bir ürün olsa da hediye olarak olmaz... Karşılaşacağın yüz ifadesi şu😏
Zeytinyaği alin zararli olmasin, sağlığını düşündüğünüzü düşünür
Alma be niye alıyon
Yağ çok kıymetli parana yazık
Ooo çok pahalı bir hediye kardeş ;) küçük bir pırlanta alsaydın daha uygun olurdu ;))
insan kendine neyi layik gorurse sevdigine de onu alirmis :p
Yanına ikramlık patates al 1 kilo o zaman güzel Bi hediye olur hxbxbxnxnx
Yanına da 1 paket soğan halkası ve patates kızartmasj al
oha abartma 5lt yağ ne onu düğününüzde takar biri sonuçta ciddi değilsiniz al bi margarin yeterli
Al ama hemen kullanmaması için uyar mâlum yıllandıkça olmasa da haftadan haftaya artıyor
Sen yinede bir litrelik al
fdjkvncbmx harika bir fikir ya
O kadar masraf etmeseydin kanka
Fazla değeli olur yapma şslfşdmfögöög
Sevinir
Aşırı değerli :D
Çay daha değerli
alışveriş çeki ver
Harika bir fikir!
Çok itici
Süpern
çok güzel