Selam :) Bu aslında kiminle gittiğime bağlı olarak değişiyor. Eğer tek başıma gidersem ortalama 1 saat içerisinde tüm alışverişlerimi tamamlar çıkarım. Yanımda biri olursa bu alışveriş zulüm gibi gelir. Çünkü ben alacaklarımı kafamda planlar ve hızlıca alıp çıkarım, yanımda gelen sadece beni yorar.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı.
Hiç harcamıyorum. Teknik gezi için işte şehir dışına çıktık üniversitede. Kız arkadaşlarla sözüm ona gezeceğiz. Ama onlar o dükkan senin bu dükkan benim gir çık yaptıkları için yarın beni aramayın sizinle gezmeye gelmiyorum dedim
Normal bir markete gidersem alışverişimi oldukça hızlı bir sürede gerçekleştirmeye çalışırım. AVM'ye gidersem oldukça fazla vakit geçiriyorum. Mağazadan mağazaya girerim ürünlere bakarım ürünleri incelerim vesaire.
Oyalandikca içinde kaybolmamak için en hızlı çıkış rekorumu her gittiğimde yükseltmeye çalışırım. Deniz kenarı, temiz hava, rüzgar yoksa hiçbir yerde duramam🙂
Ben öyle çok vakit geçirmeyi sevmem ya çok çabuk canım sıkılıyo gidip hemen alıp çıkanlardanım 1 saat en fazla gezerim gezsemde yoksa sıkıntıdan patlıyorum bakıyorum millete 4,5 saat geziyolar nasıl sıkıntıdan patlamıyolar anlamıyorum hemen beğendiğim bir ürünü alıp çıkıyorum ben ya öyle uzun uzun vakit geçirmeyi pek sevmek hemen beğendiğim bir şey varsa alır çıkarım öyle uzun uzun vakit geçirmeyi pek sevmem çabuk sıkılırım hemen alır çıkarım gitsem bile 1 saat en fazla
Ben öyle çok vakit geçirmeyi sevmem ya çok çabuk canım sıkılıyo gidip hemen alıp çıkanlardanım 1 saat en fazla gezerim gezsemde yoksa sıkıntıdan patlıyorum bakıyorum millete 4,5 saat geziyolar nasıl sıkıntıdan patlamıyolar anlamıyorum
Ben öyle çok vakit geçirmeyi sevmem ya çok çabuk canım sıkılıyo gidip hemen alıp çıkanlardanım 1 saat en fazla gezerim gezsemde yoksa sıkıntıdan patlıyorum bakıyorum millete 4,5 saat geziyolar nasıl sıkıntıdan patlamıyolar anlamıyorum
Ben öyle çok vakit geçirmeyi sevmem ya çok çabuk canım sıkılıyo gidip hemen alıp çıkanlardanım 1 saat en fazla gezerim gezsemde yoksa sıkıntıdan patlıyorum bakıyorum millete 4,5 saat geziyolar nasıl sıkıntıdan patlamıyolar anlamıyorum
Ben öyle çok vakit geçirmeyi sevmem ya çok çabuk canım sıkılıyo gidip hemen alıp çıkanlardanım 1 saat en fazla gezerim gezsemde yoksa sıkıntıdan patlıyorum bakıyorum millete 4,5 saat geziyolar nasıl sıkıntıdan patlamıyolar anlamıyorum
Ben öyle çok vakit geçirmeyi sevmem ya çok çabuk canım sıkılıyo gidip hemen alıp çıkanlardanım 1 saat en fazla gezerim gezsemde yoksa sıkıntıdan patlıyorum bakıyorum millete 4,5 saat geziyolar nasıl sıkıntıdan patlamıyolar anlamıyorum 😄